Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Succes met solliciteren verder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 15:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest die mensen helpen met leren emailen en internetten enz., dus dat lijkt me ook wel een sociale activiteit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zallik doen als ik weet wat m'n nieuwe werkgever gaat worden, heb nu ook gesolliciteerd bij bakker bart en nog enkele bedrijven ![]() Even opzoeken wat de slogan van de plus is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Als ik kijk naar wat wij belangrijk vonden in sollicitatieformulieren, was het vooral dat iemand ons aansprak.
dat betekent dat als iemand bij 'overigen:' opschrijft: 'het lijkt me echt ontzettend leuk om bij jullie te komen werken en ik hoop dat ik veel bijdraag binnen het team' dat d'r enthousiasme vanaf straalt en diegene een plus krijgt ten opzichte van iemand die gewoon niks op schrijft. de vorige werkervaring was dus maar een deel van wat we belangrijk vonden. als iemand niet eens de moeite neemt om z'n hobbies op te schrijven, tja, wat moeten wij dan met zo'n iemand? misschien dat je daar wat aan hebt..
|
Zulke motivaties zijn altijd leuk Balance en is zeker een goede tip.
Ik heb er zat gezien waar bijv. zie boven, zie dit, zie dat of inderdaad helemaal niets schrijven. Ik krijg daar al bij voorbaat kriebels van. Je hele levensverhaal is ook niet nodig, maar zoals Balance al beschrijft, laat je sollicitatie lekker enthousiast overkomen.
||
Citaat:
Mijn reactie was dan ook puur gevoelsmatig... |
![]() |
|
Is helemaal niet gek hoor dat je dat daar onder zou scharen, vooral omdat het vrijwilligerswerk was.
Maar het gevoel komt bij de werkgever vaak toch op de 2e plaats, eerst de organisatie of het bedrijf dan pas de medewerker (tis helaas niet anders).
|
![]() |
|
|