Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hej, je verwacht echt niet te veel, maar ik geloof dat jongens daar helemaal niet bij nadenken weetjewel. ze hebben zoiets van: oh sorry schat ik moet ff de auto wassen, volgende keer praten we verder tuuut tuuut. tuurlijk is zijn auto niet belangrijker dan jou... wat denk je nou!!
|
Verwijderd
|
Het ligt eraan.. mijn moeder kan bijvoorbeeld steeds door een telefoongesprek heen gillen. Tsja, dan is het bij zo'n gesprek maar beter om op te hangen en te doen wat ze wil, anders kun je het gesprek toch niet meer goed afmaken.
Dus stel dat die vader hem steeds in het gesprek stoorde.. hij zei toch ook "anders wordt mijn vader boos", dan is het wel logisch dat hij ophangt. Maar als dat niet zo was, als hij gewoon tegen z'n vader had kunnen zeggen "is goed, ik ga straks de auto wassen" en dat hij dan weer verder met jou had kunnen praten, dan vind ik het wel raar. Ik had in zo'n geval wel het gesprek afgemaakt denk ik, of ik nou ruzie met m'n ouders had gekregen of niet. Het ligt helemaal aan de situatie dus, ik kan er niet echt over oordelen. Maar over het algemeen ben ik wel van mening dat een goed gesprek met je vriend(in) over de toekomst van de relatie wel belangrijker is dan het wassen van een auto hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zeg het hem een volgende keer, dat je dit gespreksonderwerp belangrijk vind, en dat je deze situatie als kwetsend ervaart (misschien [nou ja zeker bijna..] ervaart hij dat dus anders ofzo). en heb het op een ander moment als je echt met hem alleen bent irl eens over de toekomst van je relatie..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Officiële Topic der Verzameling van Em.'s Gedichten (behalve sommige). Em. | 48 | 25-09-2013 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Liefde & Relatie |
verwacht ik te veel??? gogirl_1988 | 13 | 17-03-2005 12:15 | |
Liefde & Relatie |
Speelt ze met mij, of ben ik te achterdochtig? Dotcom | 24 | 21-01-2005 18:27 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik nu?? gewoon ik | 10 | 03-02-2003 19:23 | |
Liefde & Relatie |
mag je niet te veel verwachten van een persoon die je leuk vind? Dr_Love | 14 | 16-07-2002 22:37 |