Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2004, 12:47
gebruikerpeter
gebruikerpeter is offline
Regelmatig wordt op dit forum gesproken over welke kleding sexy staat bij mannen en hoe bloot een man mag lopen. Er is een forum gecreëerd die hier specifiek op ingaat. Uiteraard is dat forum geen concurrent van dit forum, omdat het slechts één thema behelst. Kom eens kijken en post meteen wat reacties. Misschien leuk om als vrouw suggesties te posten en af te wachten of mannen dat uitvoeren, of gewoon je mening geven over acties van mannen. Bepaal jij straks het straatbeeld?
Je vindt het forum op: blaatblaatblaat

Laatst gewijzigd op 03-01-2004 om 13:20.
Advertentie
Oud 03-01-2004, 12:52
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
gebruikerpeter schreef op 03-01-2004 @ 13:47:
Regelmatig wordt op dit forum gesproken over welke kleding sexy staat bij mannen en hoe bloot een man mag lopen. Er is een forum gecreëerd die hier specifiek op ingaat. Uiteraard is dat forum geen concurrent van dit forum, omdat het slechts één thema behelst. Kom eens kijken en post meteen wat reacties. Misschien leuk om als vrouw suggesties te posten en af te wachten of mannen dat uitvoeren, of gewoon je mening geven over acties van mannen. Bepaal jij straks het straatbeeld?
Je vindt het forum op: http://www.network54.com/Hide/Forum/275321
Wanneer je er een vraag van maakt geef ik je nog een kans dat deze topic open mag blijven, een punt van discussie.
Simpelweg reclame voor je eigen forum wordt simpelweg gesloten, ben ik bang voor je!

Overigens vind ik dat mannen best bloot mogen laten zien, mits zijn figuur het toelaat.
Blote armen bijvoorbeeld, ik vind het alleen stijl hebben, wanneer er ook daadwerkelijk wat te zien is.
Oud 03-01-2004, 12:56
michieldewit
michieldewit is offline
Leuk idee, maar ik denk dat je (zeker gezien het feit dat je eigen forum nog niet bepaald stormloopt) je de discussie maar beter gewoon in een thread op dit forum kunt voeren... En als je er schik in hebt moeten die blote billen daar ook nog wel te plaatsen zijn.
Oud 03-01-2004, 12:59
Verwijderd
Reclame. En zoals je al zegt, dat is hier al zo vaak besproken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten