Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
OK. Ik heb namelijk op GoT gelezen dat het niet werkt tenzij beide OS'en toegang hebben tot de primaire (en actieve) partitie (dat zou dus betekenen dat je C-partitie bij een multiboot altijd FAT32 moet zijn
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe
![]() Ik vraag me alleen af of dat niet slecht is voor de PC/het BIOS, dat er zovaak gewijzigd en gereset wordt. Ik heb toch liever een iets definitievere oplossing ![]() |
![]() |
|
Het heeft niet zo zeer met de eerste partitie te maken, maar de bootbestanden moeten onder de 1023e cylinder staan. Voor zover ik mij kan herinneren.
Enfin, over een andere boeg: heb je niet ergens een harde schijfje van ~4 GB rondslingeren welke je kunt gebruiken voor win98? Wéér over een andere boeg. Ik neem aan dat je pc aardig up2date is qua specificaties. Je zegt dat je oude spellen wilt spelen. Dit betekent dat je capaciteit over hebt, niet waar? Welnu, er bestaat een programma genaamd 'vmware'. Onder vmware kun je zo'n beetje elk besturingssysteem emuleren onder je huidige besturingssysteem. Zelf gebruik ik het om Linux te draaien onder WinXP op m'n laptop. Maar Win98 werkt er ook prima op. Okee, het is iets langzamer dan native, maar nog steeds zeer acceptabel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |