![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat noem je geloof ik een psychotische periode maar geen psychose. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of is dat gewoon een achterlijke opmerking?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarnaast een psychose duurt voor zover ik weet veel langer dan 3 kwartier en dan heb je ook een lange herstelperiode daarna en heb je voor je een psychose hebt al heel veel klachten gehad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bij drukke computerspellen kan ik me voorstellen dat iemand die wel epileptisch is maar toevallig nog nooit een aanval heeft, een aanval krijgt door het bewegende steeds oplichtende en donker wordende scherm... maar als je gewoon iets zit te typen ofzo, dat lijkt me niet logisch.
|
![]() |
|
![]() |
Beetje late reactie, maar ehm, ik wil wel zeggen; Ik ben geen expert en heb me hier verder ook niet in verdiept. Ik weet dit toevallig, omdat ik een kennis heb met epileptie.
Achter een computerscherm zitten kan leiden tot een epileptische aanval ook ( zoals alopia al zei) als je die nog nooit hebt gehad. Dit heeft niets te maken met wisselende beelden, maar ..ik heb geen natuurkunde ![]() Mja, dit is niet waarschijnlijk hoor, ik zei het ook maar omdat iedereen met die suikerspiegel bleef zitten. (ik moet ook eens leren mijn mond te houden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vervelend zeg,
Je moeder kan idd gelijk hebben dat je te weinig hebt gegeten. Ikzelf heb boulimia en ben ook regelmatig flauwgevallen. Het kan door verschillende tekorten komen en daar kan je alleen maar achter komen door bloed te prikken. Je zegt dat je wel eens eetbuien hebt, maar ik denk dat iedereen dat wel zo een beetje heeft. ALs je er geen spijt van hebt nadat je dat hebt gedaan en verder niks compenseert door over te geven ofz en jezelf niet te dik of lelijk vind, denk ik niet dat je boulimia hebt. ALs je dat wel vind kijk dan ff op www.sabb.nl, is een goede site met heel veel informatie! Succes ermee, Carlie |
![]() |
|
|