![]() |
|
![]() |
jah.. Dan ga ik dit forum ook es bombarderen met me werken
![]() Hier wat dingen van mij.. kben nou niet echt dat je zegt sjezus geweldig.. tneigt eerder naar kut ![]() ![]() Mjah me eerste degelijke achtergrond en bijna-heel-lichaam-pose. alleen haar is niet spectaculair bovenarm te lang etc jadaja ehe: ![]() Hier wat meer schaduw geoefend.. lol.. oh met deze doe ik ook mee aan een of andere go-gaia contest.. niet dat ik win ofzo ![]() ![]() euh hier een vage link.. kvin em nogal mislukt maargoed ![]() ![]() euh hier me eerste uitgewerkte en profile? nja ook niet geweldig he ![]() ![]() oh en hier ben ik zeg maar nu mee bezig ![]() ![]() ![]() ![]() andere dingen post ik zo nu en dan nog wel es.. en me deviant staat ook wat meer.. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
vooral die laatste is echt mooi, voor de rest is het vooral heel leuk gekleurd. Zoals de rest al zei(goh wat heb je toch weer veel aan mij)qua tekenen heeft het nog wat tijd nodig, maar het cg'en is zeker goed..beloofd wel wat voor de toekomst ^_^
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wie wil/kan mij dit even voor me uitleggen, dan kan ik er misschien aan gaan werken Eend | 22 | 21-03-2003 19:53 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |