Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Harry Potter Gandalf Joop Klepzeiker Familie Fortuin. 1. Ware liefde. 2. Ware liefde. 3. Geef me over maar dan met een magistrale actie overmeester ik hem. ![]() 4. Geef me niet over. 5. Nou, zo'n gast van de Familie Fortuin mag van mij wel afgemaakt worden hoor. ![]() 6. Natuurlijk geef ik me dan over. ![]() En best wel leuk topic. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Samus Aran - Gandalf - Judge Dredd - Luigi - Dynamic Duo Ware liefde Ware liefde maar ik stuur mijn sidekicks op de badguy af Ware liefde en stuur toch 1 sidekick (Luigi ![]() Al mijn sidekicks helpen de gegijzelde en ik ga voor de ware liefde Iedereen helpt mij ook de ware liefde ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Geinig topic
![]() -Samwise Gamgee, die houdt de moed erin ![]() -Yoda met lichtzwaard, om de pure jedi-wijsheid ook maar even mee te nemen ![]() -Inspector Gadget...altijd handig die uitklapbare rolschaatsen ![]() -De geest uit Aladdin... ![]() -Eric Draven a.k.a the crow...En dan tovert de geest die kraai in de fles zodat niemand m dood kan maken en dan is Eric onsterfelijk en moordlustig ![]() *ware liefde *ware liefde...wat is een prachtige wereld op dat moment zonder je ware liefde ![]() *Niet overgeven *Niet overgeven *Niet overgeven *Niet overgeven
|
cool topic
![]() mijn sidekicks: - Neo (uit the Matrix) - Legolas - Luke Skywalker - Leisure Suit Larry ![]() - Kenny(van Southpark) 1. Je moet kiezen tussen je ware liefde en je team ware liefde 2. Je moet kiezen tussen je ware liefde en het stoppen van badguy. eerst ware liefde terwijl kenny en larry de badguy bezig houden met flauwe grappen 3. De badguy je familie/vrienden gijzelt en eist dat jullie je overgeven. Overgeven en de badguy word vanzelf gek van Kenny en Larry(die gasten zijn verdomd handig in je team ![]() 4. Idem maar voor onschuldige voorbijganger. Neo kan vast wel wat cools doen om zo de badguy uit te schakelen ![]() 5. Idem maar dan voor 1 van jullie. ligt eraan wie ![]() 6. Idem maar dan voor jou Mezelf opofferen want ik ben natuurlijk de leider en moet het goede voorbeeld geven ![]() |
![]() |
|
Gandalf the white (niet de grijze
![]() Storm (X-men) Spiderman Legolas Piper van Charmed I would kick ass *ware liefde *ware liefde...*Niet overgeven *Niet overgeven *Niet overgeven *Niet overgeven
|
ff kijken wat onze helden wel niet zijn...
3x Gandalf 2x Spiderman 2x Legolas Captain America Optimus Prime Jay Silent Bob Jerommeke Terminator Superman Asterix Craig Montgomery Lucky Luke Harry Potter Joop Klepzeiker Familie Fortuin Samus Aran Judge Dredd Luigi Dynamic Duo Samwise Gamgee Yoda Inspector Gadget Geest van Alladin Eric Dravan a.k.a. the crow Neo (kan overigens niks als hij niet plugged in is (uitzondering vs. machines)) Luke Skywalker Leisure Suit Larry Kenny Storm Piper (charmed) En de keuzes True Love dies a horrific death for your team 1/6 True Love dies a horrific death for the world 1/6 Familiy dies 2/4 Bystander dies 4/4 Teamling dies 3/4 Hero doing what heroes do best, die 3/4
|
Storm (X-men)
Morgaine (Nevelen van Avalon) Piper (Charmed) The Bride/Black Mamba (Kill Bill) Max (Dark Angel) En als reserve: Sidney (Dark Angel) Yu Shu Lien (Crouching Tiger, Hidden Dragon) Women kick ass! ![]() 1. Ware liefde 2. Ware liefde 3. Een geweldig slim plan verzinnen en dan doen als of ik me overgeef maar dan op het laatste moment toch nog ontsnapen, de bad guy vermoorden en de wereld redden. Zoals het hoort ![]() 4. Idem. 5. Idem. 6. Idem. Wat een lol ![]() [edit] Willow! Hoe kon ik die nu vergeten! Ik wil Willow! Dan wordt het dus: Storm (X-men) Morgaine (Nevelen van Avalon) Piper (Charmed) The Bride/Black Mamba (Kill Bill) Willow (Buffy) En als reserve: Sidney (Dark Angel) Yu Shu Lien (Crouching Tiger, Hidden Dragon) Max (Dark Angel)[/edit]
Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 21:35. |
![]() |
||
Citaat:
- professor xavier - Forge (incl tijdmachine dus) - Mystique - anakin skywalker 1. ware liefde 2. ware liefde 3. niet overgeven 4. niet overgeven 5. ligt eraan wie ![]() 6. niet overgeven
||
Citaat:
2. Frodo 3. Willy Wonka 4. "Blondie" uit the good, the bad and the ugly 5. Darkwin Duck Ware liefde/team: Team, die heb ik nodig om de wereld te redden. Ware liede/stoppen badguy: Stoppen badguy Badguy gijzelt familie en vrienden: Ik laat hem afleiden door Johnny Ramone met z'n gitaar Onschuldige voorbijganger: Laat maar zitten 1 van ons: Als het Blondie is, laat maar Ik: Dan heeft de wereld pech |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh.... orgineel!
![]() 1 Harry Potter 2 Terminator 3 Gandalf 4 Luke Skywalker 5 Obelix Verder; hoe handel je als... 1. Je moet kiezen tussen je ware liefde en je team ware liefde ![]() 2. Je moet kiezen tussen je ware liefde en het stoppen van badguy. ware liefde ![]() 3. De badguy je familie/vrienden gijzelt en eist dat jullie je overgeven. ik geef me over 4. Idem maar voor onschuldige voorbijganger. geef me niet over 5. Idem maar dan voor 1 van jullie. geef me over 6. Idem maar dan voor jou dan probeer ik in zijn ballen te schoppen ![]() |
![]() |
|
X
Y Z B C (geheime agenten, maar wie dat zijn ga ik niet verklappen want dan zijn ze niet meer geheim ![]() 1. ware liefde 2. Je moet kiezen tussen je ware liefde en het stoppen van badguy. (hoe wordt dit bedoeld. Dat mijn ware liefde dood gaat of dat ik m dan niet meer kan krijgen? ![]() 3. Mijn geheime agenten zijn toch slimmer dus dat komt wel in orde ![]() 4. zie 3 5. idem 6. idem
|
Verwijderd
|
James Bond
Prue (Charmed, ook al is ze dood) De GVR (Grote Vriendelijke Reus) Geest (Aladdin) Zeus 1. Je moet kiezen tussen je ware liefde en je team: Hmmz, mijn team. 2. Je moet kiezen tussen je ware liefde en het stoppen van badguy: Stoppen van de badguy. 3. De badguy je familie/vrienden gijzelt en eist dat jullie je overgeven: Doen alsof we ons overgeven, en hem dan op ingenieuze wijze overmeesteren. 4. Idem maar voor onschuldige voorbijganger: zelfde als bij 3. 5. Idem maar dan voor 1 van jullie: zelfde als bij 3. 6. Idem maar dan voor jou: zelfde als bij 3. |
![]() |
|
Gandalf the white
Dumbledore geest van alladin koning triton een hoer die ook nog mooi is, dan kan ze al die mannen verleiden zodat ze geen zin meer hebben in de wereld vernietigen liefde liefde niet overgeven niet niet niet Maar over het algemeen ben ik niet zo goed in de wereld redden ![]()
Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 21:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bruce Li Bruce Le Bruce Lei Bruce Rhee Dan is het Bruce Ali team compleet ![]() 1. Ware liefde 2. Ware liefde 3. Overgeven op de badguy 4. idem 5. idem 6. idem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
keyser Saus Fractuur The big boss Jon 1 team, forumpolitie en Jon gaan voor alles 2 ware liefde, laat die badguy maar aan iemand anders over 3 ik zou hem te grazen nemen, f*ck tha familia 4 voorbijganger doodschieten op de kans dat het een breezahaanhanger/hangster is, en badguy pakken 5 1 en 5 zijn het zelfde 6 ja, 7 kleuren in me broek schijten natuurlijk, en dan realiseren dat de forumpolitie me wel zal redden
|
Dus... .wie zijn jouw sidekicks. Saddam Bush Osama aan die heb ik genoeg ![]() Verder; hoe handel je als... 1. Je moet kiezen tussen je ware liefde en je team liefde 2. Je moet kiezen tussen je ware liefde en het stoppen van badguy. alle 2 want dat kan vast wel als je de wereld ook kan redden 3. De badguy je familie/vrienden gijzelt en eist dat jullie je overgeven. idem als 2 4. Idem maar voor onschuldige voorbijganger.nee 5. Idem maar dan voor 1 van jullie.nee 6. Idem maar dan voor jou. ik kan misschien wel over mezelf overgeven ![]() ![]()
|
Sidekicks
- Mystique (X-men the movie), je kan niet zonder shapeshifter!* - frodo met RING, ik verlos frodo van zijn zware last - Charles Xavier (da movie), stop time = zeer handig, hij zorgt voor communicatie, en hij kan me helpen met mijn nieuwe ring - Nightcrawler (X-men the movie) - ehm een healer / resurrecter... *denk*... Lady Aribeth (neverwinter nights) * Als mystique niet mee wil dan zorg ik dat badguy wolverine ontvoert 1. Mystique kan invallen voor ware liefde dus... – alleen oppassen dat ze het niet wordt, in ieder geval niet voor deze situatie --> bye bye True Love, got a replacement 2. Daar heb je mystique dus ook voor. – bye True Love 3. Ik kan leven met dat verlies 4. Eigen schuld, had hij maar ergens anders voorbijganger moeten zijn (bijvoorbeeld bij ehm... – tssk, wat zijn jullie een moordenaars...) 5. Frodo was er toch alleen maar om ring te brengen, besides we hebben Aribeth met resurrect. 6. Daar heb je een ring voor ![]() [edit]Charles Xavier ipv Data[/edit]
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 16:36. |
![]() |
|
Sidekicks:
- Aragorn (duh) - Gandalf the White - Goku (uit Dragonball Z) - Superman - Bruce Lee Hmm, vraag me toch af wat ik doe in dat team, maar goed. ![]() Bij de antwoorden op de volgende vragen hangt het er een beetje vanaf wat die badguy precies van plan is als ik faal. Als het zou kunnen dat ik (vrij) vrolijk verderleef met mijn ware liefde enzo, dan zou ik waarschijnlijk iets hebben van 'screw the world': 1. & 2. liefde 3. Familie 4. Niet opgeven (als ik die persoon niet ken, dan zit ik er waarschijnlijk ook niet zo mee en dan red ik toch de rest van de wereld) 5. Niet opgeven. Tja, lullig, maar dat was het risico... 6. Niet opgeven. Ik denk echter dat het niet zo goed zou zijn voor mij, mijn familie, ware liefde enzovoorts als ik faal en die badguy krijgt zijn zin. Dus in dat geval moet ik denk ik rationeel zijn en kiezen voor: 1. team (want laten we eerlijk zijn, zonder hen maak ik bar weinig kans) 2. badguy 3. t/m 6. niet opgeven, want dat heeft toch geen zin, want dan zijn we daarna nog allemaal de lul. Maar ik denk eigenlijk dat ik niet sterk genoeg ben om die keuzes te maken en iets te proberen waardoor dat niet zou hoeven...
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 06:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
storm (X-men)
gohan (DBZ) superman mario donkey kong 1. ware liefde 2. ware liefde 3. hem verslaan voordat hij iemand pijn kan doen 4. laat de onschuldige voorbijganger maar doodgaan ![]() 5. zorgen dat hij 'm niks aan kan doen door onverwachts toe te slaan 6. m'n hulpjes laten aanvallen met de hoop dat ze sterker zijn
||
Citaat:
2. William Wallace - the brains & for the spirit 3. Jin uit Tekken3 - the muscles 4. the invisible man 5. Rocky ![]() A- liefde, laat me hulpjes maar creperen B- badguy C- ik geef me niet over D- idem E- idem F- ik zeg tegen me team dat ze zich over moeten geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja charles is goed he ![]() niet alleen helpt hij met communicatie, hij kan ook zijn wil opleggen bij die bad guy ![]()
||
Citaat:
harry potter harry stamper (armegeddon) de vrouwelijke precog (minority report) superman verder... 1 ware liefde 2 de bad guy 3..... mn vrienden kies ik, mn familie niet 4 fuck de voorbijganger 5 uhm dan maar 1 minder (harry geeft zich wel op) 6 ik offer me wel op
||
Citaat:
Als je hem omdoet wordt je onzichtbaar dat zo zijn voordelen heeft en je kunt er gigantisch oud mee worden; daarnaast zitten er nog wel meer bonussen aan die echter alleen voor evil gelden - maar die ring maakt je vanzelf evil; xavier helpt me met dat binnen bepaalde grenzen te houden. owja, en ik neem aan dat ik badguy niet te zien krijg totdat elke laaste soldaat van hem dood is. Tevens neem ik aan dat hij zo'n magneto-helm heef (zoniet dan is het snel gebeurt)
||
![]() |
Citaat:
2. Harry Potter 3. Wiske, 4. Buffy ^ ![]() 5. Spiderman 1. ware liefde 2. stoppen van badguy. als je dat niet doet heb je ook niks meer aan die ware liefde. 3. hem neerknallen 4. hem neerknallen 5. hem neerknallen 6. hem neerknallen Zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
deels vampier ontzichbaar supersterk onkwetsbaar onstervelijk dat zou je dan zelf in kunnen nemen, en kan je ipv frode nog iemand anders uitzoeken ![]()
|
Ring heeft die andere effecten ook behalve tegen andere dingen in het shadowrealm.
Maar dat drankje wordt zo gejat, niemand kan die ring van mijn vinger jatten tenzij ik zo stom ben als sauron om bij het harnas teveel te investeren in uiterlijk ipv stevigheid en ZICHTBAAR te zijn tijdens het dragen van de ring.
|
ff kijken wat onze helden wel niet zijn...
8x Gandalf 7x Superman 4x Harry Potter 4x Geest van Alladin 4x Spiderman 3x Bruce Lee 3x Storm (X-men) 3x Terminator 2x Luke Skywalker 2x Buffy 2x Legolas 2x Piper (charmed) 2x Yoda 2x Batman 2x Frodo 2x Professor Charles Xavier (X-men) 2x Jerommeke 2x Mystique Wiske Captain America Optimus Prime Jay Silent Bob Asterix Craig Montgomery Lucky Luke Joop Klepzeiker Familie Fortuin Samus Aran Judge Dredd Luigi Dynamic Duo Samwise Gamgee Inspector Gadget Eric Dravan a.k.a. the crow Neo (kan overigens niks als hij niet plugged in is (uitzondering vs. machines)) Leisure Suit Larry Kenny The Bride/Black mamba (Kill Bill) Morgaine (Nevelen van Avalon) Willow (Buffy) Forge Anakin Skywalker Johny Ramone Willy Wonka Darkwin Duck Obelix Grote Smurf The Teenage Mutant Ninja Turtles The Brain Superwoman James Bond Prue De GVR Zeus Dumbledore Koning Triton Dragon Lee Bruce Li Bruce Lei Bruce Rhee Keyser Saus Fractuur The Big Boss Jon Saddam Bush Osama Nightcrawler Lady Aribeth Aragorn Goku Gohan Mario Donkey Kong William Wallace Jin (tekken 3) The Invisible Man Rocky Professor Barabas Spongebob Squarepants harry Stamper En de keuzes True Love dies a horrific death for your team 4/24 = 16.7% Ziet vriend(in) liever dood dan zijn hulpjes True Love dies a horrific death for the world 8/24 = 33% zal de wereld redden en een eenzame dood sterven Familiy and friends get killed 15/22 = Bij 68.2% gaat het werk voor familie en vrienden Bystander dies 22/22 = Alle badguys moeten weten dat bijstanders gijzelen in 100% van de gevallen in hun dood/gevangenname resulteert Teamling dies 20/22 = 9.1% van alle leiders ziet liever de wereld in handen vallen van een dwaze geest dan dat ze iemand die het risico op overlijden van zijn baan accepteert laten sterven. Hero doing what heroes do best, die 15/22 = 68.2% van de heroïsche leiders zal geen boek schrijven over zijn leven schrijven mocht hij/zij ooit gegijzeld worden
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 20:12. |
![]() |
|
Mighty Mouse (klein & sterk, kan lekker overal onderdoor of tussen)
Hannibal (van A-team, heeft altijd geniale plannen) Superman (kan ff heen en weer vliegen als het uitkomt kan ie nog vechten ook) Obelix (is niet te stuiten) Goku (die kerel kan volgens mij alles ![]() Team Stoppen badguy Doorgaan Doorgaan Doorgaan Doorgaan |
![]() |
||
Citaat:
Yoda(SW) Emperor Palpatine(SW) Wolverine(X-Men) John Clark(Tom Clancy) 1. Team 2. Stoppen Badguy 3. Fuck him 4. Fuck him 5. Fuck him 6. Fuck him |
![]() |
|
Link voor man tegen man/bommetjes
butler (artemis fowl) voor kracht sheik, die is handig Fitz chevalrick mijn grote liefde ![]() team badguy familie redden voorbijganger moeten nu eenmaal offers maken ik mol hem
||
Citaat:
kost me ~8 minuten, en nee ik doe het niet erg nauwkeurig en je zult wel wat fouten vinden als je het natelt. Bovendien vind ik dit op zich wel interessant en ik ben toch bezig met andere dingen tussendoor (traag reagerende MSN'ers bijvoorbeeld)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Piper uit charmed.
Superman Austin Powers Jimi Hendrix Een willekeurige computernerd met monstercomputer en internet aansluiting. 1. Je moet kiezen tussen je ware liefde en je team team 2. Je moet kiezen tussen je ware liefde en het stoppen van badguy. bad guy en dan de tijdmachine inschakelen ![]() 3. De badguy je familie/vrienden gijzelt en eist dat jullie je overgeven. Nee. 4. Idem maar voor onschuldige voorbijganger. Nee 5. Idem maar dan voor 1 van jullie. Nee. 6. Idem maar dan voor jou Nee. |
![]() |
|
-God
-Cameron diaz -Beyonce -Chickies uit Love Acually (Amerikaanse Chickies, Claudia Shiffer, Denise Richards, n nog n paar) -Jennifer Lopez 1. Je moet kiezen tussen je ware liefde en je team: Toch wel ware liefde...maar ik hoef niet te kiezen..want god helpt me.. 2. Je moet kiezen tussen je ware liefde en het stoppen van badguy: das niet zo moeilijk..Ik laat God die Badguy aanpakken..en gha zelf met de Chickies naar mn huis.. ![]() 3. De badguy je familie/vrienden gijzelt en eist dat jullie je overgeven: Regelt God wel 4. Idem maar voor onschuldige voorbijganger: Idem 5. Idem maar dan voor 1 van jullie: Idem 6. Idem maar dan voor jou: Idem
Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 21:43. |
![]() |
||
Citaat:
1. eeeuh, moeilijke, afhankelijk hoe ernstig de situatie is 2. zie 1 3. geef me over en verzin dan wel weer een manier om te ontsnappen en em alsnog te stoppen 4. badguy afschieten 5. zie 3 6. heb ik dan keuze?
|
![]() |
Pepijn!! gewoon omdat ie zo lievig is
![]() Morgain uit Mists of Avalon Aragorn Die Gothic meid uit The Craft (weet dr naam nie meer) Een enorm slim persoon met enorm slimme plannen die een enorm slim idee weet te verzinnen op de vragen: 1. De enorm slimme persoon een geniaal plan laten verzinnen om iedereen te redden 2. idem 3. idem 4. idem 5. idem 6. idem ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar hedde gij amal om moete lagge? Verwijderd | 500 | 03-08-2009 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Red bull, ongezond?? D-sire | 40 | 17-06-2009 19:54 | |
Films, TV & Radio |
Heroes [NL] Verwijderd | 241 | 12-07-2008 22:34 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Vrije tijd |
Hattrick II (Gratis Voetbalmanagergame) Mitros | 500 | 28-09-2003 16:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Alllllleerr 1ste gedicht,verhaaltje _-||Fantasie||-_ ~GoldenAura~ | 9 | 19-08-2002 18:05 |