Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kan kijken op:
en deze site is ook wel ![]() To The Game deze is ook wel een bezoekje waard: Computer and Video Games En dan wel uiteraard zoeken onder B&W2 ![]() ![]()
||
Citaat:
hahaha laat me niet lachen, er is nog helemaal geen releasedate. Er is pas een releasedate als Lionhead Studios er een geeft, en dat hebben ze nog niet gedaan. Er zijn er tientallen sites die een releasedate weten, maar dit is echt grote onzin. Laatst, een paar weken geleden, is er een devchat geweest, met alle mensen van Lionhead Studios inclusief Peter Molyneux. Er konden vragen aan deze mensen gesteld worden, als je maar één ding niet vroeg: Wanneer komt het spel uit? Dat weten ze gewoon niet omdat ze midden in het spel zitten, ze willen een bugloos spel op de markt zetten, als ze nu een releasedate gaan geven is het 99% zeker dat die weer verschoven wordt en die daarop volgende ook weer etc etc. Vandaag zijn er wat nieuwe screenshots uitgegeven die het spel in de nieuwe engine laten zien. En dat ziet er echt fucking goed uit: ![]() een voorbeeldje ![]() Als je 100% Black and White up to date wil blijven, check dan geregeld: www.lionsource.com en http://boards.bwgame.com/index.php alleen dan kun je een keer oprecht zeggen wat de releasedate is, want daar zul je voor het eerst een officiele releasedate gaan tegen komen
||
Verwijderd
|
Het enige dat ik kan zeggen is dat er nog oprechte mensen hier in Nederland wonen.
Bedankt ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
geen releasedate dus...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Moet je jezelf eens horen dus daar wacht ik nog wel ''even een jaartje op''
![]() Dit is de eerste keer dat ik echt naar een spel uitkijk zeer ontroerend ![]() Tot die tijd weet iemand nog een leuk spel dat binnenkort komt of raad iemand me nog een leuk spel aan ![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Eerste officiele trailer over B&W2 Verwijderd | 21 | 10-05-2005 08:37 |