Advertentie | |
|
![]() |
|
Blobby Volley spelen we wel eens op school.
![]() Doe je in feite tegen de computer; of tegen 'n tegenstander in het netwerk; wel lol. ![]() ![]() http://home.t-online.de/home/mummertathome/blobby.zip
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 13:04. |
![]() |
|
Soldat
http://www.soldat.prv.pl/ 2d shooter met counter-strike wapens en geluiden. De gameplay is goed, de graphics wat minder maar het is super strak om met meerdere mensen capture the flag of rambo mode te spelen. ![]() |
![]() |
|
Soldat is gaaf !
![]() Een spel dat ik je aan kan raden: Codename Eagle Dit spel is een soort van voorloper van Battlefield1942, Zó ontzettend gaaf! Bekijk de site maar eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel een simpel en leuk spelletje ja. Maarehm is Quake2 nix? Dat spelen wij op school in ons netwerk, op celeron 500, gaat over tcp. En vroeger speelde ik het op mn pentium 1 100mhz, dus je computer moet het wel aankunnen denk ik ![]() PM me effe als je interesse hebt in quake2 of soldat (want mag hier geen reclame maken voor illegale praktijken toch?) /edit: Simcity 2000 kan je toch niet MP spelen?
||
Citaat:
![]() Hoeveel ruimte heb je er beschikbaar voor? En wat zijn de specs van de laptop. (en ja dat is allemaal anders, maar ong het gemiddelde) |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Is Liero wat? Het is een real-time worms-game, erg verslafend. Het probleem is alleen dat je het met zn 2en op 1 computer moet spelen, kan niet over het netwerk. Errrrrrrrrrg jammer.... De link waar je dat kan vinden (is maar 1 mb) moet ik nog even zoeken. Post ik zo wel. /edit: http://home.wanadoo.nl/bras59/ Prut site-je, maar daar gaat het niet om ![]() /edit2: Bij ons op school wordt ook wel is NFS gespeeld (weet ik veel welke versie) En Starcraft, maar dat werkt via IPX/SPX, dus dat kregen wij ook al niet aan de praat. Je hebt wel andere soortgelijke spellen, maar ik weet even niet hoe die heten. Conquest Earth ofzo?
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 15:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het liefst max. 100mb voor meerdere spellen, dan past het namelijk makkelijk op een zip drve ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
GTA 1 & GTA London (is echt LOL maar gaat dus het beste met Windows 9x)
Ignition, leuk racespelletje, 40mb ofzo, hoef je niet te installeren, je kunt gewoon de map overzetten, ik neem aan dat dit je bedoeling is. Kijk hier voor wat meer info en een paar screenies. Worms 2 ![]() ![]() Worms 1 is natuurlijk helemaal klein, volgens mij kan dat ook wel via een netwerkje?? Need for Speed II: ![]() Geweldig, ik heb nog een hele CD vol met dit soort geweldige spellen.. |
![]() |
|
Ik hou er niet van als mensen spelletjes aan het doen zijn terwijl ik op zoek ben naar een pc om schoolwerk te gaan doen.
Daarom gaat dees naar 'Games'. ![]() Dat is natuurlijk niet de eigenlijke reden, duh!! S&M --> Games
||
Citaat:
ik zal ff vragen welke dat was...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
clanbomber heeft ook wel iets
www.clanbomber.de |
![]() |