Lounge is een gevoel
en sinds ze bepaalde gevoelens zijn gaan zien als product hebben ze tegenwoordig ook Loungebars, clubs, rooms, cd's, cosmetische zooi en de hele trash
Het lounge-gevoel dat ze verkopen bij de Supper Club bestaat uit exotische drankjes en "snacks", een heel wonderlijk interieur, speciale verlichting, exotische acts, (muziek), en bijzondere mensen.
Daarnaast is alles behalve zeer exotisch ook zeer exotisch duur...
Ik vind et gevoel wat je krijgt in de Supperclub hmm wel apart.. in die zin wel geslaagd, maar het is zeker niet de beste (laat staan de enige) manier om het product "lounge" aan de man te krijgen.
Wat veel mensen trekt aan de Supperclub is niet zo zeer het Lounge maar eerder de exclusiviteit die het heeft.
Voor mij wordt et lounge gevoel gecreeerd door;
rustige, diepe muziek (niet per definitie lounge-muziek, maar ook goa, ambient, acid jazz, ambient jungle, 'ambient' triphop etc.), een speciale omgeving (waar je je goed voelt),
speciale belichting die je omgeving wat "dromeriger" maakt,
een bank of kussens, iig een meubel waar je lekker op kan hangen,
mooie dingen om naar te kijken, schilderijen, visuals, mensen, films, whatever it be

iets om naar te staren.
en iets dat je lekker vind (ook zeker iets om te drinken)
ja dat is wel zo'n beetje het basispakket, daarbij nog naar hartelust toevoegen:
lekkere geurtjes, find something that suits you,
planten, vooral groene doorkijkplanten, palmboompjes, varens, bamboe en papyrus

mijn lievelingetjes
drugs: of het nou alcohol, paddo's, wiet, of gewoon nicotine is.... het tast allemaal je consciousness aan.... wat ook wel wil helpen is net uit je bed stappen, heel heel erg scherp zijn en wakker of juist veel te lang wakker zijn en bijna in slaap vallen.
hmmmm... *g*
lekkere definitie van lounge

anyhow; mensen die "lounge" kunnen maken hebben et goed voor elkaar

!