Advertentie | |
|
![]() |
|
De rietveld Academie in Eindhoven is een goede school voor Industrieel ontwerpen...
Elke kunstacademie heeft wel zo'n soortgelijke richting. Ik wil ook 'Design ontwerper' ![]() Als je idd. zoals hierboven al gezegt is een richting kiest waar veel vraag naar is.. zoals IT en multimedia.... dan ben je bijna wel verzekerd voor een baan.... IT verandert telkens... Maar over 4 jaar nadat je je opleiding hebt afgerond, dan kan het allemaal wel heel anders wezen... Mijn profielwerkstuk heete 'Design' ![]()
||
Citaat:
hmz dat zou ik niet zo snel zeggen, de markt begint verzadigd te raken met multimedia vormgevers dus je kunt wel een baan vinden, maar dan moet je behoorlijk goed zijn in wat je doet...en als ik kijk naar het aantal studenten dat er jaarlijks bijkomt, dan duurt dat probleem nog wel even ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie: wat het (niet) is, misverstanden en FAQ Bart Klink | 18 | 13-05-2013 17:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom bestaat er geen god? wolle19 | 500 | 23-03-2011 22:30 | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK) aquafemme | 67 | 13-02-2007 06:24 | |
ARTistiek |
Kunstacademie etc rodina | 169 | 22-11-2004 20:32 | |
Lifestyle |
Design Verwijderd | 43 | 23-05-2003 15:06 | |
ARTistiek |
Design en kunst (reageer alsjeblieft!!!!) illegale kat | 7 | 07-12-2001 15:36 |