Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 12:42
Dikkie
Dikkie is offline
en waarom ?

ik weet niet wat ik moet kopen...
Oud 07-01-2004, 12:48
Qamra
Qamra is offline
Vodafone, nooit problemen mee, daar waar wel altijd problemen zijn met Orange, T-Mobile, Telfort, weet ik veel wat nog meer.
Oud 07-01-2004, 13:00
Verwijderd
Altijd problemen is overdreven. Hoewel vooral t-mobile (voorheen BEN) wat moeilijkheden had met het netwerk, is dat tegenwoordig al flink bijgeschaafd, en is er voor de niet-al-te-kritische-beller niks aan te merken op dat netwerk.

Libertel en KPN zijn qua netwerk het beste, maar zijn alleen in kosten tegenover bijvoorbeeld t-mobile en orange erg duur. Als je echt 100% verzekerd wilt zijn van een geweldige verbinding, dan zou ik als ik jouw was voor Libertel en KPN gaan. Maar ik kan je ook zo goed als garanderen dat je geen problemen zal hebben met de andere providers.
Bovendien scheelt het in de meeste gevallen een hoop doekoe.
Oud 07-01-2004, 13:16
RayMania
RayMania is offline
Ik heb T-Mobile.
Nooit problemen, altijd bereik.
Oud 07-01-2004, 13:18
Dikkie
Dikkie is offline
okie dus welke raden jullie dan aan van die goedkopere ? prepaid heb ik het trouwens over
Oud 07-01-2004, 13:23
Verwijderd
Ikheb Telfort, nooit problemen mee. Maar je kan ergens op internet volgens mij ook een vergelijkingstest opvragen tussen alle providers.
Oud 07-01-2004, 13:27
Verwijderd
Als ik jou was, zou ik gewoon iets van telfort/tmobile/orange nemen. Deze telefoonmaatschappijen zijn bijna net zo goed als libertel en kpn, en schelen je een hoop geld.

En ik denk dat je rond die leeftijd altijd wel wat geld kan gebruiken.
Oud 07-01-2004, 13:29
Nijpjes
Nijpjes is offline
Heb alleen ervaring met T-Mobile...altijd bereik enzo. Het enige minpuntje vond ik dat ik alsnog m'n beltegoed kwijt was nadat ik hetzelfde berichtje ongeveer 15 keer verstuurd heb op oudjaarsnacht. Ik kreeg steeds "bericht niet verzonden" (ook niet zo gek natuurlijk, het schijnt druk te zijn rond die tijd), dus ik heb het iets van 15 keer geprobeerd, totdat ik er geen zin meer in had. De volgende dag was ik 4 euro ofzo kwijt en de persoon aan wie ik het smsje stuurde 15 smsjes rijker. Die persoon zat trouwens in het buitenland, maar ik geloof dat hij het vanaf de grens betaalde...of dat was alleen met bellen...hmm, nee waarschijnlijk heb ik ook nog 's die extra kosten kunnen betalen.
Affijntjes, heel verhaal, T-Mobile is wel de goeiekoopste (dacht ik) en heb verder geen klachten .
Oud 07-01-2004, 13:34
light fighter
light fighter is offline
Ik had eerst vodafone geen klachten of niks alleen ik had nooit bereik tussen amersfoort en utrecht in de trein.

Heb nu sinds een tijdje t-mobile en dat bevalt goed, en de kosten spreken mij ook aan. Ben alleen nog niet mee naar amersfoort en utrecht geweest
Oud 07-01-2004, 14:14
Dikkie
Dikkie is offline
Het zit het met tele2mobiel, want op www.bellen.nl lijkt die het goedkoopst
Oud 07-01-2004, 14:44
Jones
Ik heb zelf Tele2 mobiel en het is alleen mogelijk als je ouders zelf al een vaste Tele2 aansluiting hebben. Ze gebruiken het netwerk van Telfort. Ik heb in principe overal wel bereik soms zelfs beter dan KPN mensen. Opwaarderen kan alleen maar door middel van een opwaardeernummer bellen. De rekening komt terug op de telefoonrekening van je ouders.
Oud 07-01-2004, 14:45
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Dit wordt weer zo'n meesterlijk vaag topic waarin iedereen een andere aanraadt.

Zelf heb ik T-Mobile en geen klachten.
Oud 07-01-2004, 14:45
jet
jet is offline
ligt eraan of je pre pay of abonnement wil... en of je veel of weinig belt

ik heb vodafone abo.. en ik vind de service in de winkels slecht
Oud 07-01-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 07-01-2004 @ 14:29:
*verhaal T-Mobile*
Ik had op oudjaarsavond ook vaak dat het smsje niet verzonden kon worden.
Uiteindelijk wel, en hij is maar 1 keer verzonden, en er is ook maar 1 keer geld voor afgegaan..

En verder ben ik wel tevreden over T-Mobile
Oud 07-01-2004, 15:03
jet
jet is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 07-01-2004 @ 16:02:
Ik had op oudjaarsavond ook vaak dat het smsje niet verzonden kon worden.
Uiteindelijk wel, en hij is maar 1 keer verzonden, en er is ook maar 1 keer geld voor afgegaan..

En verder ben ik wel tevreden over T-Mobile
dat ligt er gewoon aan dat alles dan overbelast is.. haast neimand kan bellen/smsen dan.. welke provider je ook hebt
(vodafone kon vaak niet bellen)
Oud 07-01-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 07-01-2004 @ 16:03:
dat ligt er gewoon aan dat alles dan overbelast is.. haast neimand kan bellen/smsen dan.. welke provider je ook hebt
(vodafone kon vaak niet bellen)
daar had ik het niet over. Ik had het over het verschil dat er bij mij maar 1 smsje was verstuurd gewoon, zoals het hoort, en geen 15, zoals bij Nijpjes
Oud 07-01-2004, 15:08
Nuck
Nuck is offline
Ik heb T-mobile, wel prima .
Oud 07-01-2004, 15:18
Balance
Balance is offline
met o2 (of telfort) heb ik nooit problemen gehad.
ervaring met andere providers heb ik niet.
Oud 07-01-2004, 15:30
zwoesj
zwoesj is offline
Vragen bij een telefoonwinkel?
Oud 07-01-2004, 15:37
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 07-01-2004 @ 16:30:
Vragen bij een telefoonwinkel?
daar zullen ze je alleen maar het duurste aanbevelen..

in dit geval is dat wel goed, want de prepaid telefoons van KPN en Vodafone zijn hoe dan ook duurder dan telefoons van T-Mobile, Telfort en Orange.
Oud 07-01-2004, 16:06
Wawl
Wawl is offline
T-Mobile.

Redelijk goed netwerk, lage abonnementskosten, goede service.
Oud 07-01-2004, 16:11
Asperientje
Asperientje is offline
Ik heb ze allemaal gehad, en vind telfort/O2 beste.
Je hebt altijd bereik, kosten zijn niet zo hoog en wat ook erg handig is, dat je sms-bundels kunt kopen.
Dan betaal je €0,12 per berichtje.

Telfort
Oud 07-01-2004, 16:29
Multilot
Multilot is offline
ik heb orange abbo. Het voordeel is dat je btg of abbo altijd geldig blijft... Ik heb ook bijna overal bereik. Ik heb dr niet veel problemen mee
Oud 07-01-2004, 16:30
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 07-01-2004 @ 17:29:
ik heb orange abbo. Het voordeel is dat je btg of abbo altijd geldig blijft... Ik heb ook bijna overal bereik. Ik heb dr niet veel problemen mee
+ alles uit 1 bundel, perfecte klantenservice en niet zo duur als Vodafone en KPN.
Oud 07-01-2004, 16:37
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik gaaaaa voor Orange .

nouja, de klantenservice was in mijn geval niet zo goed maar het is een prima telefoontje ook wel qua bereik en geld enzo

En blijft altijd geldig he
Advertentie
Oud 07-01-2004, 16:51
Sade
Sade is offline
Ik heb een abonnement van T-Mobile. Nooit problemen mee, goede service, goed bereik en je kunt je belkosten online bijhouden
Oud 07-01-2004, 16:54
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Tarantula schreef op 07-01-2004 @ 15:44:
Ik heb zelf Tele2 mobiel en het is alleen mogelijk als je ouders zelf al een vaste Tele2 aansluiting hebben.
nee hoor.. wij hebben geen vaste tele2 aansluiting omdat we chello hebben, maar ik heb wel tele2mobiel dus ik krijg de rekening ook gewoon zelf

handig omdat je gewoon via je telefoon kan opwaarderen, en de rekening later thuis krijgt. ook is het goedkoper. verder ook geen problemen mee gehad ofzo, bereik vind ik niet altijd even goed hoor, maar daar kunnen zij ook niks aan doen.
Oud 07-01-2004, 17:04
geen punt.
geen punt. is offline
Telfort.
Oud 07-01-2004, 17:04
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
zie boven.
Oud 07-01-2004, 17:06
hasseltboy
hasseltboy is offline
Geen idee...maakt niet heel veel uit...
Oud 07-01-2004, 17:26
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-01-2004 @ 15:45:
Dit wordt weer zo'n meesterlijk vaag topic waarin iedereen een andere aanraadt.

Zelf heb ik T-Mobile en geen klachten.
Ik vind het zo kut bij T-Mobile dat je een kwartier minimaal moet wachten wanneer je opgewaardeerd hebt, als je een sms-je wilt sturen dan. En onder de €2,- kan je niet meer sms-en. Das zo..GRRRRRRRRRR...!!
Oud 07-01-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
DaFrostyOne schreef op 07-01-2004 @ 16:37:
daar zullen ze je alleen maar het duurste aanbevelen..

in dit geval is dat wel goed, want de prepaid telefoons van KPN en Vodafone zijn hoe dan ook duurder dan telefoons van T-Mobile, Telfort en Orange.
Wat ben jij voor domme lul, ik werk zelf in een telefoonwinkel en beveel mensen gewoon iets aan wat voor die mensen de beste prijs kwaliteitverhouding heeft...

Ik zou voor t-mobile gaan, goede prijs/kwaliteitverhouding. 15 euro betalen en je krijgt voor 15 euro beltegoed..

Telfort is nog goedkoper (20 euro betalen en ter waarde van 24 euro beltegoed/sms-jes) , bovendien is bellen goedkoper...
Alleen t-mobile heeft een veel betere kwaliteit/service
Oud 07-01-2004, 18:04
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
RayMania schreef op 07-01-2004 @ 14:16:
Ik heb T-Mobile.
Nooit problemen, altijd bereik.
same here
Oud 07-01-2004, 18:08
Antasa
Antasa is offline
Ik had eerst ook helemaal geen verstand van al die providers en zo en ik heb nu zelf t - mobile waar ik over het algemeen geen problemen mee heb. M'n vader heeft KPN en die telefoon is in alles wel sneller en zo, maar ook duurder. Het is niet zo dat T-mobile langzaam is of zo, maar het netwerk zoeken duurt iets langer. De service van T-mobile is trouwens wel echt heel goed. Is er iets met je telefoon of zo, komen ze hem ophalen en 'repareren' ze 'm voor je.
Oud 07-01-2004, 18:08
Skibi
Skibi is offline
Ik heb KPN, het werkt wel goed, maar is vet duur. Zou het je dan ook niet aanraden.
Oud 07-01-2004, 18:46
aniki
aniki is offline
als je een nederlander bent raad ik je telfort aan
Oud 07-01-2004, 18:52
Dikkie
Dikkie is offline
mmm thanks voor de info mensen, T-mobile is dus volgens de meeste het best...

mja, ik heb nu dus vanmiddag een telefoon gekocht en die kon je alleen krijgen met kpn hi-prepay gebeuren. mja misschien overweeg ik later nog om een T-mobile sim-kaart te kopen
Oud 07-01-2004, 18:54
Yvat
Yvat is offline
Ik heb Orange en ik heb helemaal geen problemen met bereik enzo.Ook is het een voordeel dat je beltegoed altijd geldig blijft.
Oud 07-01-2004, 20:18
Ieke
Ieke is offline
Ik heb kpn omdat het de enigste die het hier in de buurt goed doet. Keuze snel gemaakt dan Met de prepait van kpn moet je hem wel ieder half jaar met min €20 opwaarderen anders ben je je nummer kwijt.
Zelf heb ik vandaag mijn prepait overgezet naar een abo met een nieuwe telefoon Het is gewoon kiezen wat je zelf het fijnste vind.
Oud 03-11-2004, 19:33
DG
DG is offline
Citaat:

En blijft altijd geldig he [/B]
vind je tgek met zulke tarieve 1 x bellen en je kaart is leeg
Oud 03-11-2004, 19:35
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
up
Oud 03-11-2004, 19:36
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 03-11-2004 @ 20:35 :
up
Oud 03-11-2004, 19:38
Verwijderd
telfort

je betaalt 10 euro voor een simkaart met 15 euro btg!
Oud 03-11-2004, 19:39
DG
DG is offline
oja nog een vraagje

bij kpn of hi kon je *101# bellen en dan kreeg je een bericht terug (gratis) wat je beltegoed was

heb je bij orange ook zo iets? want anders krijg je elke keer zon heel lulverhaal

*als orange klant bepaal je zelf wanneer je je beltegoed gebruikt, orange stelt dan ook geen beperking aan de geldigheid ervan, uw beltegoed bedraagt op dit moment..... *
Oud 03-11-2004, 19:40
miro
miro is offline
Orange is echt mijn provider, nooit problemen mee gehad, fijne regelingen wat betreft smsen, beltegoed meenemen bereik enz. (hoewel t bereik op sommige plaatsen slechter was maar dan heb je t over de belgische grens.)
Oud 03-11-2004, 19:41
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Bij Orange blijft je beltegoed wel altijd houdbaar -- het is een enorm dure provider. Je betaald zo 23 cent per sms'je.
Ze hadden eerst gratis-sms-weekenden, maar die zijn nu voorbij, wel krijg je elke maand ong 5,75 beltegoed op de eerste van de maand. Ik weet alleen niet of dat ook geldt voor nieuwe prepaiders.
Telfort is goedkoop, wel een slecht netwerk (misschien nu verbeterd).
Ben/T-Mobile heb ik zelf geen problemen mee gehad, evenmin als met KPN (als ik KPN ook wel duur).
Ik heb nu Orange & Vodafone, ben er best tevreden mee.
Met Vodafone heb je een superbereik. Laatst in Centerparcs met Orange nergens bereik (geen een streepje), terwijl ik met Vodafone alles had!

Mijn tip --> Vodafone!
Oud 03-11-2004, 20:42
zus
zus is offline
Ik had eerst orange, maar gelijk weer weggedaan, want had nooit bereik en daar hoor ik er meer over..

Daarna had ik Vodafone, nooit problemen mee! Nu KPN, ook niks mis mee..
Oud 03-11-2004, 20:45
Tiño
Tiño is offline
libertel=vodafone sinds jaar en dag.

orange, het hele jaar gratis in het weekend smsen en verder gewoon goed enzo.
Oud 03-11-2004, 20:46
Quiana
Quiana is offline
En wat een up!

Regels voor berichten