Advertentie | |
|
![]() |
|
Het zit het met tele2mobiel, want op www.bellen.nl lijkt die het goedkoopst
||
Citaat:
(vodafone kon vaak niet bellen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
in dit geval is dat wel goed, want de prepaid telefoons van KPN en Vodafone zijn hoe dan ook duurder dan telefoons van T-Mobile, Telfort en Orange.
||
Citaat:
![]() handig omdat je gewoon via je telefoon kan opwaarderen, en de rekening later thuis krijgt. ook is het goedkoper. verder ook geen problemen mee gehad ofzo, bereik vind ik niet altijd even goed hoor, maar daar kunnen zij ook niks aan doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou voor t-mobile gaan, goede prijs/kwaliteitverhouding. 15 euro betalen en je krijgt voor 15 euro beltegoed.. Telfort is nog goedkoper (20 euro betalen en ter waarde van 24 euro beltegoed/sms-jes) , bovendien is bellen goedkoper... Alleen t-mobile heeft een veel betere kwaliteit/service ![]() |
![]() |
|
Ik had eerst ook helemaal geen verstand van al die providers en zo en ik heb nu zelf t - mobile waar ik over het algemeen geen problemen mee heb. M'n vader heeft KPN en die telefoon is in alles wel sneller en zo, maar ook duurder. Het is niet zo dat T-mobile langzaam is of zo, maar het netwerk zoeken duurt iets langer. De service van T-mobile is trouwens wel echt heel goed. Is er iets met je telefoon of zo, komen ze hem ophalen en 'repareren' ze 'm voor je.
|
![]() |
|
mmm thanks voor de info mensen, T-mobile is dus volgens de meeste het best...
mja, ik heb nu dus vanmiddag een telefoon gekocht en die kon je alleen krijgen met kpn hi-prepay gebeuren. mja misschien overweeg ik later nog om een T-mobile sim-kaart te kopen
|
Ik heb kpn omdat het de enigste die het hier in de buurt goed doet. Keuze snel gemaakt dan
![]() Zelf heb ik vandaag mijn prepait overgezet naar een abo met een nieuwe telefoon ![]()
||
Citaat:
|
oja nog een vraagje
bij kpn of hi kon je *101# bellen en dan kreeg je een bericht terug (gratis) wat je beltegoed was heb je bij orange ook zo iets? want anders krijg je elke keer zon heel lulverhaal *als orange klant bepaal je zelf wanneer je je beltegoed gebruikt, orange stelt dan ook geen beperking aan de geldigheid ervan, uw beltegoed bedraagt op dit moment..... ![]()
|
Bij Orange blijft je beltegoed wel altijd houdbaar -- het is een enorm dure provider. Je betaald zo 23 cent per sms'je.
Ze hadden eerst gratis-sms-weekenden, maar die zijn nu voorbij, wel krijg je elke maand ong 5,75 beltegoed op de eerste van de maand. Ik weet alleen niet of dat ook geldt voor nieuwe prepaiders. Telfort is goedkoop, wel een slecht netwerk (misschien nu verbeterd). Ben/T-Mobile heb ik zelf geen problemen mee gehad, evenmin als met KPN (als ik KPN ook wel duur). Ik heb nu Orange & Vodafone, ben er best tevreden mee. Met Vodafone heb je een superbereik. Laatst in Centerparcs met Orange nergens bereik (geen een streepje), terwijl ik met Vodafone alles had! Mijn tip --> Vodafone!
|
|