Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 20:44
Miracle_Sillie
Miracle_Sillie is offline
Hoe krijg je je boven benen wat slanker me buik da lukt wel aardig maar zijn er manieren/oefeningen om je bovenbenen wat slanker te krijgen t kan egt niet zo---t ziet er niet uit
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 20:56
artless
artless is offline
Zwemmen. Omdat ik dit jaar niet aan school doe, kan ik mooi door de week 's morgens baantjes trekken in het zwembad. Het enige dat er minder aan is, is dat je geen cdtje op kunt zetten terwijl je bezig bent.

Maar je valt ervan af, het is gezond, en je wordt er gespierd van.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:05
Maarten
Maarten is offline
Ik heb van die voetballers bovenbenen maar het zijn (bijna)allemaal spieren dus erg lastig om minder te laten worden ;p
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:48
Verwijderd
Er zijn wel gewoon oefeningen voor, bijvoorbeeld op je zij op de grond liggen waarbij je op een elleboog steunt met je andere arm gewoon rustig en dan het been dan boven ligt optillen, even vasthouden, en rustig weer laten zakken, en dat dan een bepaalde tijd lang en elke dag of twee keer per dag enzo, maar ik weet dat allemaal niet precies (er zijn nog meer oefeningen voor dan die ik net beschreef). Je zou eens kunnen zoeken op internet naar dat soort oefeningen. Als je op zich een goed figuur hebt maar gewoon plaatselijk (of overal) wat strakker wil worden dan zijn dat soort oefeningen vaak wel een goede oplossing.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:44
Divina Flor
Divina Flor is offline
spinning?
dat deed ik gisteren, was echt erg vermoeiend, maar ikw eet niet zeker of je er alleen er extra bij je benen mee afvalt
anders kun je een keer naar een sportschool gaan, met een fitness/BBB-les meedoen (proefles), goed opletten en vragen of ze nog extra tips hebben om je bovenbenen slanker te maken
Oud 08-01-2004, 16:39
squat
squat is offline
Je kan niet alleen bij je benen afvallen. Afvallen in het algemeen is de enige manier van vet verliezen.

PS: stokjes zijn niet aantrekkelijk. Er mag best een beetje vorm in je benen zitten.

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 17:00.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:03
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Mijn bovenbenen zijn de laatste tijd ook wat dikker geworden...tis zelfs zo erg dat mn been soms pijn doet als ik zit (alsof mn bloed dan wordt afgekneld) en ik mn bovenbenen voel als ik wandel (alsof ik een blok aan mn been meesleep)....er zit gewoon TEVEEL. Ik kan mn benen niet eens meer fatsoenlijk over elkaar heen doen zoals vroeger. Mn broeken worden verder te strak, etc. En het ziet er niet uit. Nouja, het kan nog net.....maar t moet niet erger worden want dan kan ik bijv. echt geen rokjes meer aan (doe ik nu al niet aan want ik draag gewoon nooit rokjes, maar t idee he )

Ik wil dus ook afvallen (bovenbenen, billen strakker, buik, zwembanden)...maarja discipline Lijnen is niks voor mij, dan denk ik de hele dag alleen maar aan eten en ga ik uiteindelijk toch weer overstag en eet ik zelfs meer dan ik zou doen zonder lijnen.

Sporten dan maar weer ns gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:10
Maarten
Maarten is offline
Crosstrainen met leuke muziek op en de pondjes vliegen er af

En dan nog wat leuke fitness oefeningen en je hebt zo mooie contouren

Het kost best wel wat tijd I know, maar als je je best doet kan je binnen een jaar enorm resultaat boeken...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:23
squat
squat is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 09-01-2004 @ 21:03:
Mijn bovenbenen zijn de laatste tijd ook wat dikker geworden...tis zelfs zo erg dat mn been soms pijn doet als ik zit (alsof mn bloed dan wordt afgekneld) en ik mn bovenbenen voel als ik wandel (alsof ik een blok aan mn been meesleep)....er zit gewoon TEVEEL. Ik kan mn benen niet eens meer fatsoenlijk over elkaar heen doen zoals vroeger. Mn broeken worden verder te strak, etc. En het ziet er niet uit. Nouja, het kan nog net.....maar t moet niet erger worden want dan kan ik bijv. echt geen rokjes meer aan (doe ik nu al niet aan want ik draag gewoon nooit rokjes, maar t idee he )

Ik wil dus ook afvallen (bovenbenen, billen strakker, buik, zwembanden)...maarja discipline Lijnen is niks voor mij, dan denk ik de hele dag alleen maar aan eten en ga ik uiteindelijk toch weer overstag en eet ik zelfs meer dan ik zou doen zonder lijnen.

Sporten dan maar weer ns gaan doen.
Alleen sporten heeft weinig zin. Je moet meer calorieën verbranden dan je binnenkrijgt. Dit betekent dus niet gewoon heel weinig eten - iets wat veel mensen denken bij dieëten. Zoek eens op HOE je moet dieëten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 09-01-2004 @ 23:23:
Alleen sporten heeft weinig zin. Je moet meer calorieën verbranden dan je binnenkrijgt. Dit betekent dus niet gewoon heel weinig eten - iets wat veel mensen denken bij dieëten. Zoek eens op HOE je moet dieëten.
Hallo, dan heeft alleen sporten toch ook zin? Als je eerst niet sportte en daarbij bleef je gewicht constant (dus toen verbruikte je evenveel calorieen als je binnenkreeg), en nu ga je wel sporten en verbruik je dus meer calorieeen dan eerst, en je eet nog net hetzelfde als voordat je ging sporten, dan komt het er nu op neer dan je meer calorieën verbruikt dan je binnenkrijgt.

Daarbij kun je best ervoor zorgen dat je minder vet op je benen krijgt, zonder meteen helemaal af te vallen, namelijk door de spieren in je benen te trainen, die zullen dan als de 'verse' energie uit je voedsel op is, het vet in je benen gaan gebruiken voor energie. Dat gaan ze dan echt niet uit je buik halen ofzo hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:44
Jolt_temp
Jolt_temp is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-01-2004 @ 13:42:
Hallo, dan heeft alleen sporten toch ook zin? Als je eerst niet sportte en daarbij bleef je gewicht constant (dus toen verbruikte je evenveel calorieen als je binnenkreeg), en nu ga je wel sporten en verbruik je dus meer calorieeen dan eerst, en je eet nog net hetzelfde als voordat je ging sporten, dan komt het er nu op neer dan je meer calorieën verbruikt dan je binnenkrijgt.
Ja, maar als ze honger krijgt van het sporten en dan meer gaat eten, heeft het ook geen zin. Haar voeding moet dan hetzelfde blijven, maar het is sowieso beter als ze meteen gezonder gaat eten, dus hele ongezonde, vette dingen minder eet. Da's beter dan alleen maar sporten, lijjkt me.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten