Advertentie | |
|
![]() |
|
ik doe de opleiding in inholland diemen
iig je werkt heel veel aan je project, je lessen stellen eigenlijk niet zoveel voor (tentamens wel ![]() mij bevalt het wel, maarja het verschilt pp natuurlijk.... wat wil je precies weten?
||
Citaat:
![]() Is het eigenlijk TE simpel? Vooral als je van het vwo komt? |
![]() |
||
Citaat:
het is gewoon een hbo-studie hoor.. en voor vwo,, maakt volgens mij niet uit, er zitten mensen die komen van havo, vwo, mbo en hbo
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ben al een keer naar de open dag van Inholland Rotterdam geweest, maar ging toen voor een andere studie daar heen. De school zelf was wel mooi.. logisch.. maar ik hoor dus allemaal negatieve verhalen over de studies zelf. Ik zit dus ook te wachten op de keuzegids.. |
![]() |
|
![]() |
VTM is wel degelijk een managementopleiding, en dat is gelijk waar veel mensen over struikelen.
Het percentage uitvallers is ieder jaar erg hoog, omdat mensen juist denken dat het een simpele studie is. In je prop.jaar zal dat misschien wel het geval zijn, maar daarna is het over en keihard studeren. |
![]() |
|
![]() |
Ik wil iedereen bedanken voor zijn/haar reactie.
Ik ga 31 januari naar een open dag op de Hogeschool Rotterdam, maar heb eigenlijk al besloten om de opleiding te gaan volgen. Nogmaal bedankt!!!
||
Citaat:
Ik heb even voor je gezocht, en de hogeschool Leiden biedt de beste opleiding Vrijetijdsmanagement aan *klik voor artikel* En volgens dit artikel biedt INHOLLAND Diemen ook een goede opleiding klik Ik denk wel dat zo'n lijst een aardig beeld, want de HR&O en INHOLLAND Rotterdam staan beiden slecht aangeschreven en wat ik er van hoor en zelf van vind, komt aardig overeen ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |