Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://theorie.flappie.nl/ staan bruud's geniale theorieën.
Op: http://forum.beeman.nl/ in het sterke verhalen gedeelte staan een paar leuke van unser freund Beelz |
![]() |
||
Citaat:
Mijn theorie van de relativiteit van geluk houdt in dat men zich in wezen niet goed of slecht voelt, alleen beter of slechter dan voorheen. Dit inzicht opent een nieuw pad naar geluk: deprimeer jezelf ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb eigenlijk nooit echt van die denkbeelden. (Dat McDonalds idee is trouwens heel slecht
![]() En laatst begon hij weer dat hij 'winkels' zo bijzonder vind, en dan kan hij daar een half uur over doorpraten. Over dingen die door de gemeenschap in het leven zijn geroepen ![]()
|
Deze schoot me vandaag ineens te binnen, toen ik met een kokosnoot door de stad liep:
Evil coconuts from hell hebben alle recht om tegen zeilboten gogooid te worden ![]() 'k Was met wat surfvrienden in frankrijk, en er waren ook zeilboten, wij waren ladderzat, hadden een krak vol kokosnoten gekocht en... eentje (de enige fransoos in het 'gezelschap' besloot uiteindelijk dat kwaadaardige kokosnoten ook geschikt als kussen waren ![]()
|
![]() |
Niemand is perfect... niemand is overal goed in. Ik zat laatst te denken of dat nou komt door toeval: de kans om overal goed in te zijn is gewoon te klein.
Of dat het komt doordat als je ergens goed in bent, ben je in het "tegenovergestelde" (of iets dergelijks) daardoor automatisch niet goed. ?? t was best vreemd, maakte toen wel sense, maar nu best wel niet ![]()
|
de wereld draait alleen maar omdat er altijd mensen in beweging zijn
![]()
|
Verwijderd
|
Het Ontstaan Van De Meisjes Zonder Vagina
Ooit was er ergens een ernstige gasexplosie en daardoor kregen alle baby jongetjes in die buurt supernatuurlijke krachten. Door die krachten hadden ze de mogelijkheid om 3, maar dan ook 4 keer naar de lamp te vliegen. Wel nadat ze eerst op de grond een stropje hadden gemaakt (weetje wel zo'n strop, met zo'n lus). Dus dat deden ze dan. Eenmaal aangekomen bij de lamp hingen ze daar hun stropje aan en sprongen ze weer naar beneden. Hierna konden ze nog één keer naar de lamp vliegen. En daar gingen ze dan met hun piemeltje aan hangen. Na enige tijd daar gehangen te hebben werd het piemeltje zwart en stierf het af. Nu hadden de babytjes geen houvast meer en vielen ze weer op de grond. De zwarte piemeltjes hingen nog in dat stropje aan het plafond. De babytjes werden weer gevonden door hun moeders, en werden naar huis mee terug genomen. Doordat de jongetjes geen piemeltjes meer hadden, dachtten de moeders dat het meisjes waren, en voedden dus hun kroost ook zo op. De pubertijd brak aan, en de kindjes begonnen schaamhaar te ontwikkelen. Maar op de plek waar ooit een piemeltje zat, zat nu geen schaamhaar, in de vorm van een omgekeerde Mickey Mouse (dat hoofd). Dus zo kwamen de Meisjes Zonder Vagina. Nou nog de oorzaak van astma. Dit kwam door die piemeltjes die allemaal aan de lamp hingen. Ze waaiden er uit en vlogen door de lucht. Ze kwamen in de longen van mensen terecht, en ze kregen astma. Piemeltjes Astma. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
birma Joostje | 193 | 14-10-2007 09:07 | |
De Kantine |
houden jullie n dagboek bij? Verwijderd | 123 | 02-04-2004 13:05 |