Advertentie | |
|
![]() |
|
in dezelfde stijl heb ik een vraag (als het mag van Gatara)
ik heb d-tools geinstalleerd voor een virtuele schijf. maar nu heeft een handig iemand die map weggegooiid, waardoor ik ze niet meer kan bereiken. ze staat er dus gewoon en ik kan er niks mee. ik heb d-tools al opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niks. toen het stuurprog van de stealth (zo heet ie) drive geuninstalled hielp ook niet. Ook apparaat uitschakelen hielp niet. weet iemand hoe ik ze of weg kan gooien of weer kan gebruiken?
||
Citaat:
en ik zie nog wel die stealth drives
||
![]() |
Citaat:
![]() www.daemon-tools.cc |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tip: geef diegene een limited account, en stop een password op jouw account. Maar idd even opnieuw Daemon Tools installeren.
|
Hey, ik heb dat ook aan de hand. We hebben een DVD-rom en een DVD-RW en XP zegt dat we dus een DVD-rom en een DVD-RW hebben maar daarnaast ook nog een CD-RW.
En ik heb helemaal geen daemon-tools ![]() Nu ja, ik stoor er me wel niet erg aan hoor, maar als iemand weet hoe het komt, feel free om mij uit mijn nieuwsgierigheid te verlossen.
|
Ja idd, een DVD-rom, een DVD-RW en een CD-RW terwijl er alleen een DVD-rom en een DVD-RW (devices) in m'n bak zit.
Ik dacht dat dit mss lag aan Nero of zo, dat ie ervoor zorgt dat die DVD-RW herkent wordt als DVD-RW en tevens als CD-RW. Maar ik weet het eigenlijk totaal niet. btw, even zeggen dat ik jouw signatuur onderaan gelijk moet geven ![]()
Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 11:48. |
![]() |
|
Het zou eventueel kunnen dat dat iets met je brandprogramma te maken heeft, zodat hij DVD's en CD's los kan branden, hier heb ik wel eens iets over gezien. Je kunt dat geloof ik controleren door naar je brandapplicatie te gaan en daar te kijken of je met die "extra" device een CD kunt branden als hij in je DVD-RW zit.
|
![]() |
|
|