Advertentie | |
|
![]() |
|
Pedagogische Wetenschappen heeft (in Nijmegen in ieder geval) vrij weinig college-uren, waarvan er bijna geen verplicht zijn... Staat wel weer tegenover dat je wel iets zelfstandig thuis moet doen...
Maar ik heb er ook al een tijd over zitten denken om naast PWO een tweede studie te gaan doen... Maar hoe druk SPH is, weet ik niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
HBO-V(erpleegkunde) is niet zo'n hele moeilijke studie. De vriendin van mn vader heeft dat in deeltijd gedaan en als je wat zelfdiscipline hebt dan is dat volgens mij goed te doen. Zij werkte ernaast en als jij er dan dus een voltijd studie naast doet dan moet dat volgens mij wel lukken.
|
![]() |
hej
![]() Ik doe SPH en ik kan je vertellen dat het best wel veel en hard werken is. Naast de "lessen" heb je natuurlijk ook projecten. Die nemen ook best wel veel tijd en energie in beslag. Ik weet dat de meeste mensen het best pittig vinden. Natuurlijk neemt de stage ook tijd. Je moet ook veel reflecteren op jezelf gedurende je hele studie. Als je SPH combineert met HBO-V, kan je in de psychiatrie gaan werken als psychiatrisch verpleegkundige. Zonder HBO-V is het moeilijker om in de psychiatrie te belanden omdat je daar ook veel medicijnen moet toedienen e.d. (dat is het enige wat ik weet van HBO-V en SPH) als je meer wilt weten, mail maar ofzo ![]() kuzz mylene
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Studeren Amerika Lelle_* | 8 | 21-12-2006 12:35 |