![]() |
|
![]() |
Goedendag,
IK ga hier een p2-350 inzetten om mijn nieuwe server te worden. Het liefst ga ik FreeBSD draaien aangezien hij mission-critical wordt voor mijn dienstverlening. Naast de standaard servers wilde ik ook mijn agenda, notities en 2do centraal opslaan. Deze moeten te bewerken zijn in een windows omgeving (outlook 2000) en in Linux omgeving (Evolution). Het liefst zou ik hebben dat ook de mapi clients gratis zijn (tot 5 users bijv) Verder zou ik hem graag via internet kunnen synchroniseren. Ik heb 3 projecten gevonden: Opengroupware * Samsung Contact Kroupware * Heeft er iemand hiermee ervaring? En wie kan me meer verttellen over de verschillen en in hoeverre zij voldoen? * hebben een outlook connector nodig die niet gratis is. De samsung contact lijkt de beste optie te zijn. Het is een gewone exchange vervanging, met dat er en outlook mogelijk is en ook linux connecties. Maar hij is niet beschikbaar voor FreeBsd. Moet ik nu perse Suse of redhat gaan draaien? Daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in
Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 01:07. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|