Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 13:00
DreamTheater76
DreamTheater76 is offline
Hoi,
Ik vroeg mij af of er hier nog meer DT fans zijn die op 18-01 naar het concert in de Ahoy gaan?
Zo ja, misschien dat jullie me met deze vragen kunnen helpen:
-Is het uitverkocht?
-Hoelang gaan ze ongeveer spelen? Bij de 6DOIT tour was het gemiddeld 3 1/4 uur, gaan ze deze keer weer zo lang?
-Hoe is het gesteld met het openbaar vervoer in Rotterdam? Ik heb geen auto tot m'n beschikking deze keer dus ik moet wel met de trein.. Ik zag dat de laatste trein om 23:07 naar Groningen gaat (waar ik naar toe moet) dus denk je dat dit haalbaar is? Ik had al bedacht.. Het concert begint om 19:30 => 3 1/4 uur => 22:45. 22 minuten om van de Ahoy naar het station te komen... Of rijden er misschien extra treinen ofzo (ik ben al 15 jaar niet meer met de trein geweest, dus niet lachen ).

Anyway, feel free om over DT te praten hier!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 13:11
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
DreamTheater76 schreef op 11-01-2004 @ 14:00:
Hoi,
Ik vroeg mij af of er hier nog meer DT fans zijn die op 18-01 naar het concert in de Ahoy gaan?
-Is het uitverkocht?
-Hoelang gaan ze ongeveer spelen? Bij de 6DOIT tour was het gemiddeld 3 1/4 uur, gaan ze deze keer weer zo lang?
-Hoe is het gesteld met het openbaar vervoer in Rotterdam? Ik heb geen auto tot m'n beschikking deze keer dus ik moet wel met de trein.. Ik zag dat de laatste trein om 23:07 naar Groningen gaat (waar ik naar toe moet) dus denk je dat dit haalbaar is? Ik had al bedacht.. Het concert begint om 19:30 => 3 1/4 uur => 22:45. 22 minuten om van de Ahoy naar het station te komen... Of rijden er misschien extra treinen ofzo (ik ben al 15 jaar niet meer met de trein geweest, dus niet lachen ).

1-daar kun je toch godverdomme zelf wel achterkomen? Ga naar ticketservice

2.Hoelang? Een chinees.

3.Openbaar vervoer. wist je dat er een site bestond die NS.nL heet?

4. 15 jaar niet met de trein?
Wist je dat je tegenwoordig een kaartje moet kopen en de treinen niet meer van hout zijn?

Diptwat.
Oud 11-01-2004, 14:05
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
DreamTheater76 schreef op 11-01-2004 @ 14:00:
Hoi,
-Is het uitverkocht?

schat, hoe moeilijk is het om deze informatie zelf even op te zoeken
het neemt maximaal 10 minuten van je dag in beslag
Oud 11-01-2004, 15:35
Verwijderd
op www.ticketservice.nl kun je zien of er nog kaartjes zijn en hoeveel het kost.

Ik weet niet of er een voorprogramma is, maar dan zal het dus nog langer duren.

Ik wilde er eerst wel naartoe, maar ik houd er niet van alleen te gaan en me broer is net voor een half jaar naar de US. Maar wanneer ie terug is ga'k wel eindelijk naar Metallica

Ohw, en voor wie het triets vind dat hij lang niet met de trein heeft gereisd( ben je zelf triest btw), metallica wordt pas me eerst echte concert ever.

ik zou btw zeggen: ga maar van die 3 uur uit voor de zekerheid. Ik wet net hoe laat de laatste treinen rijden(rond 12 uur ofzo?).

Edit: zie net dat je op die site het niet kunt vinden. Gaat namelijk tot 9 dagen voor het concert. Ik geef je erg weinig hoop, tenzij je op de zwarte markte aan kaartjes wilt komen, maar of dat te vertrouwen is...

Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 15:48
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-01-2004 @ 15:05:
schat, hoe moeilijk is het om deze informatie zelf even op te zoeken
het neemt maximaal 10 minuten van je dag in beslag
dream theater is dan wel onwijs true, maar dan hoef je zo'n jongen nog geen schat te gaan noemen.
Oud 11-01-2004, 17:25
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 11-01-2004 @ 16:48:
dream theater is dan wel onwijs true
slaat er hier ook 1 even de plank mis.
Oud 11-01-2004, 17:57
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 11-01-2004 @ 18:25:
slaat er hier ook 1 even de plank mis.
er is geen sprake van het misslaan van planken omdat het niet om een feit maar een mening gaat.
Oud 11-01-2004, 17:59
Verwijderd
true is idd , imo, niet echt van toepassing op DT. Extreem zwaar coole band vind ik wel wat meer van toepassing
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 20:45
Roxy
Roxy is offline
De vragen zijn wel beantwoord lijkt me..

even samengevat: voor kaartjes ga je naar het postkantoor of een andere ticketservice dinges, hoe lang ze precies spelen weet niemand dus ga maar uit van lang hoef je iig niks te missen.. www.ns.nl weet er meer van, met voorprog ziet het er krap uit, er gaan de volgende dag ook nog treinen naar groningen..

maar laten we het over het dream theater concert gaan hebben ofzo...
Oud 12-01-2004, 12:53
axl rose
axl rose is offline
Dt rocks....en ja het is uitverkocht en ja ik heb geen kaartje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten