Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het neemt maximaal 10 minuten van je dag in beslag
|
Verwijderd
|
op www.ticketservice.nl kun je zien of er nog kaartjes zijn en hoeveel het kost.
Ik weet niet of er een voorprogramma is, maar dan zal het dus nog langer duren. Ik wilde er eerst wel naartoe, maar ik houd er niet van alleen te gaan en me broer is net voor een half jaar naar de US. Maar wanneer ie terug is ga'k wel eindelijk naar Metallica ![]() Ohw, en voor wie het triets vind dat hij lang niet met de trein heeft gereisd( ![]() ik zou btw zeggen: ga maar van die 3 uur uit voor de zekerheid. Ik wet net hoe laat de laatste treinen rijden(rond 12 uur ofzo?). Edit: zie net dat je op die site het niet kunt vinden. Gaat namelijk tot 9 dagen voor het concert. Ik geef je erg weinig hoop, tenzij je op de zwarte markte aan kaartjes wilt komen, maar of dat te vertrouwen is... Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 15:37. |
![]() |
||
Citaat:
|
De vragen zijn wel beantwoord lijkt me..
even samengevat: voor kaartjes ga je naar het postkantoor of een andere ticketservice dinges, hoe lang ze precies spelen weet niemand dus ga maar uit van lang hoef je iig niks te missen.. www.ns.nl weet er meer van, met voorprog ziet het er krap uit, er gaan de volgende dag ook nog treinen naar groningen.. maar laten we het over het dream theater concert gaan hebben ofzo...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De COMPLETE Metal Concert Agenda DarGull | 1 | 31-07-2002 00:41 |