Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het zal wel SDRAM wezen en jammer is dat het (een enge ziekte) duur is.
In vergeleiking met DDRAM zo'n 200% IK heb helemaal geen verstand van DELL maar als het in het idee Pentium 2 is. Zou ik eerst even kijken naar wat je PC (Moederbord) ondersteund Je zal er minimaal 128MB moeten kopen of een kleinere geheugen bankje moeten vinden. Ze zijn echt niet meer te koop. Kijk even wat voor moederbord je hebt: Even zoeken naar Sissoft Sandra. (Je moet niet de versie uit 2004 hebben want die draait er niet op. Anders kan ik je wel 2002 geven ![]() Post de gevens even die je er uit haalt Ik ben bang dat je beter deze pc kunt laten promoveren tot Linux Server brik ![]()
||
Citaat:
gebruikelijke cpu voor upgrade zal toch sneller zijn en de coppermine pentium 3's (vanaf zo'n 600mhz) zijn socket370 en bovendien 133mhz voeding is dan ook nodig aangezien dell waarschijnlijk een 200w model erin heeft zitten dat niet geschikt is voor bijv een nieuw p4 mobo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En meeste PC's hadden toen een 250 watt voeding, kan prima, niks mis mee.., Tegenwoordig krijg je overal 350W bij, maar dat is eigenlijk nergens voor nodig, de meeste gebruiken net 200 watt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zat 32 mb ram in, toen heb ik WinXP geinstalleerd, duurde wel 3 uur, maar het ging ![]() Het werkte op zich ook wel, toen vond ik wat geheugen en had er toen 128mb inzitten, dat werkte stukken beter.. Prima om op text te verwerken eigenlijk.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor 400euro ofzo heb je al weer eentje waar je fatsoenlijk mee over weg kunt. Overigens is de pc die je nu hebt voor normala werk eigenlijk wel perfect, alleen zou ik er 256mb in gooien en win2k erop. Alleen spellen zal ie neit lekker trekken (Counter-strike bv wel overigens) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar een nieuw systeem zou zomaar even duur kunnen uitkomen. Met een duron + goedkoop bordje kost je 80/90 euro. Daarbij een reepje van 512mb ddr á 70 euro. Ook hier weer een ti4200, als je er nog 1 kan vinden, 70/80 euro. Maakt een totaal boven de 200 maar het is een stuk minder zoeken naar de juiste onderdelen. |
![]() |
||
Citaat:
Wat voor'n 3D kaart heb je eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
Voor dat systeem zou ik geen A-Merk spul meer gaan kopen, is 't niet waard. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn oude mobo nam maar een heel beperkt aantal geheugens :/ Maar ik denk niet dat dell dat soort dingen vrijgeeft.. Word dus uitroberen, dus gewoon bij de lokale pc boer ene geheugen reepje kopen en dan uitproberen, als het niet werkt ruilen voor een ander, ed (dit heb ik ongeveer 6x gedaan bij de computerland ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
[Upgraden] Advies skeleton | 29 | 03-05-2005 20:54 | |
Software & Hardware |
[Hardware]ik verban PC en verwelkom de Mac - goei keuze ? SNeKKe | 49 | 11-08-2002 19:51 |