Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 18:44
artless
artless is offline
Kun je die gewoon krijgen bij de smartshop? In mijn geval Sirius in Roermond? En zit in die dingen dan de juiste dosering voor een goede trip? En hoeveel kost dat geintje ongeveer?

Salvia-newbie hier, alleen ervaring met wiet.

edit: Als je een aparte pijp nodig hebt, dan kan ik deze vast ook wel bij de smartshop krijgen? Ook een idee hoeveel dat kost?

Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 18:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 18:46
Verwijderd
check eerst ff de salvia topics
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:36
coopergirl
coopergirl is offline
Pijpjes kun je idd gewoon bij de smart zelf kopen!
Hoezo kant-en-klare zooi? Je hebt er nauwelijks werk mee!
Je koopt -bij onze smart iig- zo'n plat doosje a 12€, afhankelijk van hoe tripgevoelig je bent gooi je wat in het pijpje. (Overigens, de dosering die op de verpakking staat, is altijd te laag)

De dude uit de smart kan je btw ook altijd nog objectieve info verschaffen

Have fun
Oud 12-01-2004, 20:08
artless
artless is offline
Dankje.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 12:14
Verwijderd
op http://www.azarius.com kun je ook salvia joints kopen met het salvia 5x extract. Werken die?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 22:58
Faery
Faery is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 13-01-2004 @ 13:14:
op http://www.azarius.com kun je ook salvia joints kopen met het salvia 5x extract. Werken die?
Nee, het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk rook van de salvia in een keer binnen krijgt via één (of twee) hijsen. Rook zolang mogelijk (seconde of 30?) in je longen houden. Je lichaam wordt immers zeer snel immuun voor salvia, dus de werkzame stof(fen?) moet(en) zo snel mogelijk je lichaam in.

Lijkt me dus dat jointjes met salvia geen effect hebben.
Oud 14-01-2004, 06:59
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 13-01-2004 @ 23:58:
Nee, het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk rook van de salvia in een keer binnen krijgt via één (of twee) hijsen. Rook zolang mogelijk (seconde of 30?) in je longen houden. Je lichaam wordt immers zeer snel immuun voor salvia, dus de werkzame stof(fen?) moet(en) zo snel mogelijk je lichaam in.

Lijkt me dus dat jointjes met salvia geen effect hebben.
Ja dat dacht ik dus ook, ik heb een heel klein beetje salvia ooit in mijn waterpijp gedaan en ook 30 seconden ingehouden. Zo stond het dat je het moest gebruiken. Maar ik heb ook weleens gelezen dat het ook in een joint kon. Daarom vroeg ik het me af en of iemand zo ervaring er mee had
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 14:17
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Wat vrienden van mij hebben het met een joint gedaan en twas
Oud 14-01-2004, 17:35
Verwijderd
dat is dan duidelijk
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 00:14
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
Via pijpje merkte in niks van die shit heel klein beetje toch maar een keer opnieuw proberen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 01:06
Verwijderd
in een joint kan het wel hoor maar je krijgt een soort wazige high dan.

Tbest te combineren met wiet (als je al knetter bent) of met paddos.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:34
Verwijderd
Net zoals yopo. Mensen probeer nou eens yopo!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 20:14
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
omajunk schreef op 20-01-2004 @ 17:34:
Net zoals yopo. Mensen probeer nou eens yopo!
What the fuck? Wat is YOPO?
*Die ontbreekt nog in mijn kissie*
Oud 20-01-2004, 22:35
Verwijderd
dat is een uuuh kruid (die de indiane vroeger gebruikte)

Euh ik mot nog eigenlijk steeds lezen wat voor effect het heeft volgens de verpakking.
Mot je net als salvia ongeveer een halve minuut lang inhouden. Yopo is ook van die shit waarvoor je snel imuun bent.
Euh tis een soort relaxte high, spacend, lacherig, ontspannen, beetje wankel lopen (tenminste dat had ik), vaag lullen, tis chill

Oja je koopt het in een zakje met nootjes (in de smart), die bak je in de pan, zonder boter, daarna verkruimelen en dan in een pijpje doen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 22:51
Verwijderd
Introduction
During Columbus' second journey to the New World, Spanish friar Ramón Paul did the first European observation of psychedelics-use involved cohoba snuff, a powerful mind-alterer made from seeds of the yopo tree (Anadenanthera peregrina). The main psychoactive components are DMT (N,N-dimethyltryptamine) and 5-methoxy-DMT, which are also present in other trees, vines and shrubs and even in mushrooms. In most countries it is illegal to extract DMT.

Species
There are four species of the Anadenanthera genus, the Peregrina species is called Yopo or Jopa and the snuff is named Cohoba. The other three species Colubrina, Excelsa and Macrocarpa also contain the same active chemicals only the snuff is often called Vilca.

Using
The Indian tribes mostly snuff the toasted and pulverized Yopo seeds/beans mixed with ashes or calcined shells. Adding limestone to the powder will strongly enhance the visual hallucinations. A good Yopo to limestone ratio is 3:1. To make the trip even stronger combine it with some Banisteriopsis caapi powder. This is a rather harsh method and can induce violent sneezing and heavy hallucinations.
More often, these tryptamines are smoked because less is needed to feel the effects, which arrive in a matter of seconds. The smell and taste are like burning plastic when smoked and are harder to smoke than hash. However there is no evidence that they are damaging.
Because the Yopo powder is inhaled with both methods it will allow the DMT to pass directly into the blood.

Effects
With sniffing the effects start in 5 minutes and last 30 minutes. Small dosages of Yopo (2-3 seeds) will generate light euphoria and minor (closed eye) hallucinations. Larger dosages (4-5 seeds) will generate euphoria, stronger hallucinations and loss of bodily control.
Smoked the experience resembles that of smoking pure DMT. Less is needed to feel the effects, which arrive in a matter of only a few seconds. The peak lasts for three to ten minutes and is all over in twenty to thirty minutes.

Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 22:59.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 22:59
Verwijderd
Klik op het woord om de beschrijving te bekijken.

Yopo: Een andere naam voor DMT

wtf? heb ik dmt gehad? Overal waar ik yopo zoek, komt dmt in voor
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 15:43
Verwijderd
Het is geen dmt, er zit dmt in. Bovendien zijn er 2 soorten dmt die nogal verschillen in werking en dosering, 5-meo-dmt en n,n,dmt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten