Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 20:52
Verwijderd
Vier Huisnummerbordjes zelf ontwikkeld, was opdracht voor school, moesten 4 foto's maken wat samen en serie vormde, mocht zelf kiezen wat je wilde fotograferen. k Heb het een jaar geleden gedaan, kzou nu dat uitsnedes anders hebben gedaan, maar wat vinden jullie ervan?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 21:04
funest
funest is offline
dat grafische spreekt me wel aan in de afdrukken

verder vind ik 2de beetje buiten serie vallen omdat de rest allemaal schuin erop is gefotografeerd
en 3de valt door manier van afdrukken ook beetje buiten de serie
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:04
Bobby James
Bobby James is offline
Alleen de onderste geeft mij een speciaal gevoel.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:07
Verwijderd
waarom zwart/wit? de laatste vind ik het beste maar ik zou de hele composiie anders hebben gedaan, onder een hoek waaruit je het huisnummer in zijn omgeving ziet. Maakt de foto wat spannender. Om maar even een slecht voorbeeld te geven, maar je begrijpt dan wel wat ik bedoel.
De nummerbordjes zijn niet echt bijzonder, compositie is daarbij ook saai en ik vind de foto;s oo kniet echt een eenheid hebben, niet echt een 'serie' zeg maar, de verschillende schuine en overdreve schuine composities stoort eingenlijk een beetje. Was wel leuk geweest als je een bepaald verband had gemaakt tussen de huisnummer, de cijfers dus .

Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 12-01-2004 @ 22:07:
waarom zwart/wit? hmm ik zou de hele composiie anders hebben gedaan, onder een hoek waaruit je het huisnummer in zijn omgeving ziet. Maakt de foto wat spannender. Om maar even een slecht voorbeeld te geven, maar je begrijpt dan wel wat ik bedoel.
De nummerbordjes zijn niet echt bijzonder, compositie is daarbij ook saai en ik vind de foto;s oo kniet echt een eenheid hebben, niet echt een 'serie' zeg maar, de verschillende schuine en overdreve schuine composities stoort eingenlijk een beetje. Was wel leuk geweest als je een verband had gemaakt tussen de huisnummer, als cijfer dus
Zwart/wit heb ik gedaan omdat dat moest. Ik snap ongeveer wat je bedoeld, maar vind dat geen goed idee, als je de omgeving erbij doet vind ik het te druk dan zie je niet dat het om de nummerborden gaat maar dan denk je aan een omgeving. De cijfers vind ik wel een goed idee, was niet in me opgekomen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 14:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
K vind het zwart-wit juist een supermooi effect hebben!
Top hoor!
Oud 14-01-2004, 15:04
JUH
JUH is offline
die tweede is heel apart...
die derde ziet er ook erg mooi uit...
de andere hebben een beetje een effect wat ik niet echt mooi vind...
Oud 14-01-2004, 15:57
Verwijderd
ik had dezelfde standpunten genomen
benadrukt het samenhangende
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:27
Verwijderd
het eerste wat ik dacht: WAAROM GEEN OPEENVOLGENDE NUMMERS?!?

En dan liefst hele verschillende bordjes enzo. Maar opeenvolgende benadrukt het serie-idee nog ns. Hoekhuizen zijn ook leuk, dan kun je een deel van om-de-hoek misschien nog laten zien. (als op foto roxane bijv.)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:29
Danny
Danny is offline
Citaat:
Lean schreef op 12-01-2004 @ 22:13:
Zwart/wit heb ik gedaan omdat dat moest. Ik snap ongeveer wat je bedoeld, maar vind dat geen goed idee, als je de omgeving erbij doet vind ik het te druk dan zie je niet dat het om de nummerborden gaat maar dan denk je aan een omgeving. De cijfers vind ik wel een goed idee, was niet in me opgekomen.
Eens. Verder; prachtige foto's!
Oud 17-01-2004, 16:07
Soron
Soron is offline
mjah.... ik vraag me toch een ding af. Waarom heb je voor huisnummer gekozen? Het zwart wit is wel een goede keuze (ook al was het de opdracht), maar verder vind ik ze dus echt niet speciaal. Ik ga dus met Roxane mee.... vind het ook niet echt boeiend.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:09
Sjoerd
Sjoerd is offline
Leuk idee! ook mooie foto's, dat zwart-wit vin dik ook erg mooi!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten