Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je zou in dit geval wel een 15" monitor kunnen nemen omdat zgn. CRT monitoren van (bijv.) 17" geen 17" zichtbaar beeldoppervlak hebben. de huidige TFT's wel (15" tft = 15" zichtbaar beeldoppervlak)
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Heb hier een Hitachi cml1745sxw b voor me staan.
Die voldoet aan al je eisen, muv de prijs. Want die ligt ook rond de 500 euro geloof ik. Heerlijk scherm, dat zeker. Strak design, superscherp, 16ms ofzo, 1280*1024. Gamen gaat overigens perfect. Nog nooit ook maar enige vorm van ghosting gezien. |
![]() |
|
Ik heb thuis een 19'' tft en ik heb eigenlijk met het gamen geen enkel probleem.
En dat voor een beeldscherm van medion voor €499. ![]()
||
![]() |
Citaat:
eizo's zijn geweldige schermen wat beteft kleur echtheid maar voor gamen zijn ze met 25ms nog niet echt top of the bill. Meer iets voor de serieusere fotobewerker dan voor de die-hard gamer. Sowieso is een goede 19' crt beter dan welk tft scherm ook als het op gamen aan komt |
![]() |
||
Citaat:
netjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
Merk Iiyama Type E430-B Formaat 17" Inkijkhoek 140/140 Contrast verhouding 450:1 Helderheid 250 cd/m2 Response tijd 25 ms Max Resolutie 1280 x 1024 DVI - USB HUB - Afmeting (BxHxD) 369 x 379 x 189 mm Gewicht 4,1 kg Garantie 3 jaar on-site Uitvoering Zwart overigens is hij daar 469,= Al is dat natuurlijk wel door andere al staat op iiyama.nl wel dat het een 16ms is. (de 19" iilyama die ik toen bekeken heb was zeker geen 16ms) succes |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja want het is zoals de meeste tellen >25ms. Maar zoals hun tellen (wat iets van 16ms grijs<-> grijs wat eigenlijk grijs <-> grijs + 10ms gelijk is aan de andere fabrikanten) is het dus niet zo dat het niet waar is maar zij rekenen anders dan andere bedrijven waardoor ze er laag lijken te scoren. |
![]() |
|
Responsetime is nog ondoorzichtig. Veel bedrijven houden zich niet aan de opgegeven specificaties van de fabrikant. Een goed merk zegt daardoor meer dan een onbekend merk wat allerlei specificaties claimt.
16ms heeft als nadeel dat je dan een pallet hebt van 256 kleuren waarmee door dithering meer kleuren gesimuleerd wordt. Echte 16ms schermen zijn pas sinds kort op de markt. 25ms lijkt mij afdoende, als het scherm dan ook echt 25ms is. Maar dan komt nog het hele verhaal van grey-to-grey responsetime, wat soms boven de 100ms loopt. Dit soort specs vindt je vrijwel nooit terug. Een echte goede LCD techniek is er helaas nog niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed het is natuurlijk alles behalve goedkoop. Voordeel is wel dat het ook een tv is. |
![]() |
|
Dan kun je beter een plasma kopen denk ik.
![]() 19" TFT voor €670 is prima te doen. 25ms heeft voordelen boven 16ms en IIyama is geen merk wat ik zou aanraden voor TFT's. Je betaalt enkel voor de naam; IIyama maakt de schermen niet zelf.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Software] Windows Vista: ervaringen? Benteknol | 39 | 30-09-2005 21:09 |