Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Leukste: een weekje in frankrijk vorig jaar oktober toen we s'avonds langs het water op een bankje naar de stad keken
![]() Grappigste: Dat we voor de gein een hoopje gingen doen en kats door mn bed heen krakten ![]() Schattigste: dat hij er altijd voor me is..altijd Stomste: dat hij soms nogal erg jaloers is(opzich ook wel heel lief en goed maar ook een beetje vervelend) Dat me het meeste bij zal blijven: Frankrijk |
![]() |
|
![]() |
Leukste : Samen naar concerten, in het gras liggen samen, de martelshow doen.
Grappigste : Zoveel. Schattigste : Als hij een een bepaalde manier een geluidje maakt. of op een manier als hij naar me kijkt, als ie bij een concert in een keer achter me gaat staan en zijn armen om me heen slaat ![]() Stomste : dat ik drie weken naar kreta moest Droevigste : bij het afscheid naar Kreta dat we allebei ontzettend moesten huilen Dat me het meeste bij zal blijven Ons Oasis concert samen, eerste keer Noorderslag samen, eerste zoen/ afspraak en eerste keer sex |
![]() |
|
Niet echt in mijn relatie, maar wat er wel mee te maken heeft: Mijn vader dacht toen mijn vriendje voor het eerst naar ons huis belde dat hij de makelaar aan de telefoon had, omdat die dezelfde voor- en achternaam als mijn vriendje heeft
![]() Het stomste: sommige ruzies die om werkelijk niks gingen.
||
![]() |
Citaat:
Onze vrienden en familie denken er niet zo over. Hun kennen ons beide en zien hoe gelukkig we samen zijn. Iedereen zegt dat we bij elkaar horen en hoe leuk we samen zijn. Voor mensen die ons niet kennen is het wat moeilijker te begrijpen en dat begrijp ik best, maar als je weet dat het goed zit dan maakt leeftijd echt niet uit ![]()
|
mooi moment: we stonden in ierland tegen een stenen muurtje naar de zonsondergang te kijken en toen kwam er zo'n oud koppeltje voorbijwandelen (75jaar ofzo) en toen zei die meneer in een heerlijk iers accent: "enjoying the sun are you? aaah, nothing like it when you're young
![]() hihi, vonk wel liev fan die meneer ![]()
|
hm. dat van loontjuh heb ik ook wel eens ja. en dan samen heel lang huilen
![]() ook leuk is het om na een jaar nog steeds/alweer heel erg verliefd te zijn en dat dan ook heel goed te weten van elkaar. (minder leuk is het als je elkaar daarna drie weken niet kunt zien doordat je beide toetsweek hebt, achter elkaar.)
|
Leukste : De dagen dat het nog zomer was en we naar het strand gingen aardbijen ijsjes eten
Grappigste : uhhhh ![]() Schattigste : als hij schattig vraagt,, "kim, kijk me eens aan" en dan iets heel liefs zegt Stomste : dat ik hem een week niet zag toen hij tentamens had. Droevigste : hmm, ik weet niet echt iets drievigs eigenlijk.Dat me het meeste bij zal blijven de eerste dag dat ik met hem alleen was[/QUOTE]
|
Leukste was zeker Bosbadhoeven
![]() Sex in een douchehokje is echt fantastisch!!! geloof me.... ![]() Het droevigste is dat hij het anderhalve maand geleden uitmaakte... Hij wilde vrij zijn en was niet meer verliefd ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Minst leuke is dat ik het heb uitgemaakt....
Leukste daarna was onze eerste zoen na zo'n 3 maanden... was heel romantisch... ![]()
|
ons leukste moment was dat ik dr zeg maar voor de 2e keer in mn leven zag, omdat we bij haar hadde afgesproken. dus wij zitten na n half uurtje ofzo (ouders, kopje thee, vragen enzo) op dr kamer, en toen hebben we 3 uur lang, met onze ruggen tegen elkaar, zitten praten. dat was echt het leukste moment uit onze relatie.
|
Leukste..?
![]() Toen we nog niks hadden en ik dacht dat hij me nooit ook maar zou zien staan, hij me aansprak en een rijtje ging opsommen met plaatsen waar hij me al eerder gespot had inc. dag en tijd.. En nog dacht naïeve ik dat ik geen kans maakte.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Meest leuke reclame van het moment Verwijderd | 19 | 18-09-2010 11:19 | |
De Kantine |
Wat is het leukste compliment dat je ooit gehad hebt? Verwijderd | 167 | 19-08-2008 17:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het kiezen van het boek! Verwijderd | 16 | 11-02-2004 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod clubje | 23 | 12-10-2003 18:39 | |
Muziek |
Wat vind je op het moment het leukste liedje/liedjes? Lightlady | 51 | 25-08-2002 10:41 | |
Games |
leukste spel op dit moment The Sentinal | 3 | 16-09-2001 00:43 |