|
|
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 14-01-2004 @ 00:03:
ik vind dat wijf ranzig en goedkoop. ik kan haar niet hebben en ze is niet eens alleen, nee ze komt gelijk met een hele bende clonen. ![]() shut up idd ja.
|
||||
|
|
|
Citaat:
cut_off schreef op 13-01-2004 @ 18:49:
dat wijf is GOOOOOOOOOOR !!! bueergh. EN die wyclef wannabe heb ik ook niets mee, maar goed. (nu zullen jullie zeggen: ze bestaan al heel lang. dat is leuk. maar hij blijft er op lijken en ik kende hem later.) |
||||
|
|
|
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 14-01-2004 @ 13:08:
Die meid uit die Double A paper reclam Die Zou Ik Doen ! |
||||
|
|
|
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 14-01-2004 @ 08:32:
ok als iedereen begint over sletten enzo mag ik ook mn zegje doen toch? ![]() dat nummer 'where is the love?' vond ik echt cool. dat meisje vond ik toen ook wel ok maar die shut up shit, damn wat kut. meisje is eindelijk duidelijk in beeld: nevermind! een pretentieus lied schrijven over verval van liefde in de wereld. Ik haat moraalridders die van die moreel-verantwoorde nummers de wereld in slingeren. Laat ons maar. Fuck die shit. Where is the love? Die is al tijden niet meer. iedereen voelt zich ellendig, niemand hoeft eigenlijk nog meer shit te hebben, iedereen tuimelt over elkaar heen en gooit met termen als 'depressie', 'adhd', 'inzinking'zonder de ware betekenis te kennen. Wil jij erbij? Verzin een stoornis en je krijgt je aandacht. ieder voor zich, niemand voor ons allen, want het religeuze aspect is zijn betekenis verloren. God en geloof zijn verzamelnamen voor een rechtvaardiging van hypocriete en oneerlijke besluiten/actie's. Als materialisme liefde was, was de wereld een groote filantropische instelling geweest. (daar kun je een liedje over schrijven. maar goed. het is ongeloofwaardig en makkelijk |
||||
|
|
Never judge a book by its movie. Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 14:45. |
||||
|
|
Citaat:
Junkfood Junkie schreef op 14-01-2004 @ 14:34:
Ik ook, ik vraag me alleen altijd af hoe er zoveel 'haarscherpe' kopieën uit dat ding kunnen rollen, terwijl zij een nieuw pak papier pakt omdat dat ding leeg is...? |
||||
|
|
|
Citaat:
Junkfood Junkie schreef op 14-01-2004 @ 14:34:
Ik ook, ik vraag me alleen altijd af hoe er zoveel 'haarscherpe' kopieën uit dat ding kunnen rollen, terwijl zij een nieuw pak papier pakt omdat dat ding leeg is...? Wie weet was het papier voor thuis
|
||||
|
|
|
Citaat:
86dagreed schreef op 14-01-2004 @ 14:36:
where is the love was 2003's kutste nummer. een pretentieus lied schrijven over verval van liefde in de wereld. Ik haat moraalridders die van die moreel-verantwoorde nummers de wereld in slingeren. Laat ons maar. Fuck die shit. Where is the love? Die is al tijden niet meer. iedereen voelt zich ellendig, niemand hoeft eigenlijk nog meer shit te hebben, iedereen tuimelt over elkaar heen en gooit met termen als 'depressie', 'adhd', 'inzinking'zonder de ware betekenis te kennen. Wil jij erbij? Verzin een stoornis en je krijgt je aandacht. ieder voor zich, niemand voor ons allen, want het religeuze aspect is zijn betekenis verloren. God en geloof zijn verzamelnamen voor een rechtvaardiging van hypocriete en oneerlijke besluiten/actie's. Als materialisme liefde was, was de wereld een groote filantropische instelling geweest. (daar kun je een liedje over schrijven. maar goed. het is ongeloofwaardig en makkelijk |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 14-01-2004 @ 00:03:
ik vind dat wijf ranzig en goedkoop. ik kan haar niet hebben en ze is niet eens alleen, nee ze komt gelijk met een hele bende clonen. ![]() shut up idd ja. ![]() En Teun, Star Wars?! Wat is de link? |
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| poster black eyed peas | Verwijderd | Muziek | 1 | 05-08-2010 23:43 |
| black eyed peas achtige muziek | marla | Muziek | 52 | 09-08-2005 18:37 |
| Wat staat er onder je control+v? | fractuur | De Kantine | 499 | 06-04-2004 16:22 |
| Opgezwolle Amsterdams Finest 05-03-2004 | Carl Johnson | Muziek | 69 | 19-03-2004 15:17 |
| Hoe heet die chick van 'Black Eyed Peas'? | Purgatori | Muziek | 10 | 22-01-2004 23:03 |
| Welke muziek heb jij? | AXE | Muziek | 66 | 18-07-2003 16:08 |