Advertentie | |
|
![]() |
|
Is het misschien niet slim om een virtueele pc te gaan gebruiken??
Windows verbouwen?? Ga gewoon aan de slag met de source van linux! Want .ini's veranderen kan iedereen! (en ben het eens met wat ********** zegt) Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 10:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En win2k was ook al anderhalf jaar voor de release beschikbaar, en is het anders zo onbegrijpelijk dat het ene OS meer tijd nodig heeft om helemaal klaar te zijn dan het andere? En sinds wanneer kun je in een alpha aflezen wanneer de release is? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Longhorn of niet, van de vraag begrijp ik ook geen biet behalve dat je iets wilt maken dat de XP-loader vervangt. En dan liefst zó, dat je de XP-login kunt vervangen. Dat lijkt me al bijna onmogelijk. Ik weet niet hoe sluw die vos is, maar die moet verrekte sluw zijn als hij Windows XP virtueel wil laten runnen.
Is het je wel gelukt in Win95? Waar programmeer je in?
|
Als je een nieuw OS wilt schrijven zou ik eerst maar eens heel wat zware boeken lezen over virtueel geheugen, multiprocesing en bronbeheer..
Volgens mij heb je het gewoon over een multiboot opstelling, waarbij je zelf een leuk menutje wilt laten zien waarin je verschillende os'en wilt laden? |
![]() |
|
Trouwens, vervolg de Longhorn discussie maar in dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=721466 ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[DL] The Avalanches - A bunch of sets ShadowX | 40 | 24-05-2009 20:55 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Software & Hardware |
[Discussie] Welke browser? p-chez | 54 | 17-12-2002 10:15 | |
Games |
GTA 3 cheats playstation 2 Vampyyy | 3 | 21-08-2002 19:55 |