Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij is dit ook een fietssuggestiestrook, dus is het niet erg als je erover rijd. Volgens mij mag het wel, keren mag niet in een eenrichtingsweg en dat is dit niet.
Deze vraag heb ik iig niet gehad, alleen die van een eenrichtingsweg.
|
![]() |
Bedankt voor de nuttige antwoorden. Ik hou het er maar op dat je niet hoeft stil te staan om te keren. Is bij nader inzien ook logisch. Zebra's antwoord is juist, zei het dat de uitleg niet geheel klopt. Vast een copy & paste geval.
@charmedkiz: Stilstaan op de rijbaan naast een fietsstrook is wel degelijk niet toegestaan. |
![]() |
|
ja dat mag, en de zebra cd rom staat vol met vragen alleen maar van het CBR , dus daar zit t em niet in hoor, heb t zelf ook gedaan en gehaald mbv de zebra cd...
|
De ANWB cd en de ZEBRA cd zitten barstensvol kleine foutjes en onvolkomenheden. Dat hebben de heren van het CBR aan mij verkondigt toen ik het de eerste keer niet haalde. Ik kon alle informatie van de cdtjes uit mijn kop (nee niet systematisch abcd vragen uit mn kop), maar toch 6 foutjes door onvolkomenheden/foutjes.
De 2e keer heb ik een doodgewoon theorieboek 1 (één!!!!) keer doorgelezen en ben ik CUM LAUDE geslaagd ![]() Nee serieus, tip: leer écht maar dan ook écht uit een boek. Ik kan beter van cdrom programmas leren, maar als je niet uit een boek leert dan mis je gewoon dingen. Echt. Op ZEBRA staat volgens mij maar 1 of 2 vragen over wat het betekent als een agent bepaalde handen opsteekt en wat je dan moet doen. In een boek staan ze allemaal (of desnoods internet). En in een boek staan ook de antwoorden op alle naaivragen die het cbr stelt, en dat zijn er toch minstens 9 á 10 per examen. Kijk maar wat je met mijn advies doet ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 12:42. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is ook geen eenrichtingsweg.
|
ik had veka-best boek en anwb cd-rom. Eerst alles van de cd-rom geleerd en daarna het boek gelezen.
In 1 keer gehaald met 2 foutjes. Ik snapte echt niet waar iedereen zich zo druk over maakte altijd ![]() Maar uhm....keren mag alleen niet op een auto(snel)weg of op een éénrichtingsweg. Voor de rest kan ik me zo snel niet een situatie bedenken wanneer het ook niet zou mogen. Bovendien mag je ook op het fietspad stilstaan omdat het een suggestie strook is. Let wel op dat dit alleen mag zolang je hiermee geen fietser hinderd.
|
![]() |
Vandaag m'n tussentijdse toets gehad. En daar moest ik dus ook keren. Maar ik mocht de parkeervakken naast de weg ook gebruiken, en die waren allemaal leeg
![]() Wat betreft de foto: Het gaat inderdaad om een SUGGESTIE fietsstrook. Mag je dus gewoon gebruiken Als het een echte fietsstrook is mag het niet |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Busstaking tijdens examens T_ID | 500 | 10-06-2008 18:47 | |
Verkeer & Vervoer |
punten rijbewijs ? SilverBlue | 25 | 08-01-2007 10:59 | |
Drugs & Alcohol |
Het nieuwe tijds IZSADC-topic Viporizer | 501 | 29-06-2006 00:27 | |