Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
alleen vwo heeft een centraal praktische examen, havo doet het met alleen schoolexamens (dossier opdrachten, praktische opdrachten, tentamen werkstukken whatever...) Daar het gemiddelde van, en hun CE Kunstgeschiedenis is het eindcijfer.
In tegenstelling tot het VWO. Voor handvaardigheid maken wij 3 dossieropdrachten (samen 25 %). Een CPE (25%) Een scriptie voor KG.(25 %) en een CE kunstgeschiedenis (25 %) allemaal lekker gespreid dus! |
![]() |
|
Het is dus omdat ik vorig jaar examen havo deed. Ik denk al!
Ik heb alleen Centraal Schriftelijk Kunstgeschiedenis gedaan en een eindexamen-onderwerp met daarover 6 waarneming, 6 fantasie, 4 functionele werkvormen en 2 grafische werken.
||
Citaat:
- tekenopdracht 10% - tekenopdracht 15% - scriptie ckv2 12,5 % - mondeling ckv2 12,5% - eindopracht tekenen 25% - centraal examen ckv2 25% @ Alpha: nou snap ik de verwarring dus ![]() ik dacht dat het op de havo hetzelfde zou zijn
|
Eerst wilde ik licht doen, maar zo'n soort opdrachten heb ik al vaker gedaan en ik wilde mezelf niet herhalen.
Wat ik ga maken weet ik nog niet, ik vind het echt enorme rotopdrachten. Met de foto kan ik weinig, maar ik vind het een uitdaging om er toch iets mee te maken. Dus ik ga voor de foto... Naar mijn idee waren de thema's voorgaande jaren echt veel bruikbaarder... ![]()
||
Citaat:
ik heb van die van vorig jaar 'schaakspel' genomen, maar sowieso waren het gedicht en de foto ook al veel bruikbaarder. en de foto van dit jaar lijkt me echt lastig zeg!! ![]() ik zie d'r niks in en kan d'r daardoor ook verder niks mee, geen associatie: rien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() bij ons gaat er nog maar 1 ook het gedicht doen. dus 2 van de 12 ofzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb zelf geen tekenen maar ik ga wel om met veel mensen die het wel doen.
Bij hen in de klas is er 1 die het ding van Andy Warhol gaat doen, 1tje gaat licht doen, 1tje het gedicht en de rest (ik weet niet hoveel, stuk of 15 ofzo) doe da Vinci. Als ik zou moeten kiezen (hoef ik gelukkig niet, dr zitten een paar rotopdrachten bij!) zou ik denk ik ook dat gedicht gedaan hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #115 Heksjuh | 495 | 09-12-2007 18:03 | |
VWO |
Kunstgeschiedenis Vogelvrij | 134 | 08-06-2005 16:20 | |
ARTistiek |