Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
grappenmaker
|
![]() |
kaaklijn kan iets puntiger en ietsje dichter bij de mond, ogen wat groter en je moet inderdaad iets aan d'r borsten doen.
d'r mond heeft een beetje rare uitstraling, beetje boer-met-kiespijn-lach maar weet eigenlijk niet wat je eraan kan doen. veel commentaar weer ![]() maar bij jou heb ik er in het begin altijd een hard hoofd in en het eindresultaat is altijd zeer goed ![]()
|
kaaklijn klopt, die moet ik nog schaduwen en de mond moet wat zachter
en borsten moet ik nog helemaal accentueren, maar het mooiste doe ik het laatst natuurlijk ![]()
|
![]() |
i like it, maar misschien kun je bij de binnenkant van de borsten de schaduw nog iets meer uitwerken naar binnen zodat de borsten wat breder lijken want zo lijkt het net of ze van die hangtieten heeft ( of heeft ze dat ook?)
maarja anyway, ik vind het kewl alleen idd misshien de kin wat puntiger maken ofzow. |
![]() |
|
|