Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2004, 18:27
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Ik ben nog heel jong (13) dus ik heb nog geen ''echte'' relaties gehad maar toch heb ik een half jaar met een jongen verkering gehad.

Hij was altijd een echte vriend voor mij~! En hij betekentde heel veel voor mij. Ik fietste altijd met hem naar huis toe na school...... we gingen vaak met meer vrienden naar de stad of naar de bios ofzoiets.... En ik kon met hem over ALLES praten! Ik had ook hele moeilijke tijden want mijn moeder was overleden. En hij heeft mij daar al die tijd heel erg goed mee geholpen. En beter dan wie dan ook!!!!!
Maar na een tijdje ging het niet meer zo lekker. Want er was nog een meisje een vriendin (dacht ik) die ook op hem verlieft was. En ze ging heel veel met hem om en pikte hem voor me neus weg!!! Hij bleef wel altijd aardig tege mij maar in die tijd was het niet meer hetzelfde en ik wou niet meer verder...
dus heb ik het uitgemaakt (waar ik erg spijt van heb)

Nou niemand begrijpt mij dat ik nu nogsteeds aan hem moet denken maar toch doe ik dat! Hij betende gewoon heel veel voor mij!

Hoe krijg ik hem nou uit mijn hoofd???
Is het normaal dat ik op deze leeftijd nogsteeds aan iemand denk?
En heeft iemand ook dit zelfde probleem???

tanx.....
Oud 16-01-2004, 18:40
Freestyler*
Freestyler* is offline
lijkt me volkomen normaal
maar..hoe lang geleden was die relatie eigenlijk?
Oud 16-01-2004, 18:41
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 16-01-2004 @ 19:40:
lijkt me volkomen normaal
maar..hoe lang geleden was die relatie eigenlijk?
ehm.... ff denke bijna 2 jaar gelede
Oud 16-01-2004, 18:42
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
girlyinlove schreef op 16-01-2004 @ 19:41:
ehm.... ff denke bijna 2 jaar gelede
nog wel iets meer zelfs
Oud 16-01-2004, 18:42
Maarten
Maarten is offline
Och.. Je zal de komende jaren als het goed is geestelijk enorm veranderen en denk niet dat je dan nog veel in die jongen zal zien.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 18:48
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 16-01-2004 @ 19:42:
Och.. Je zal de komende jaren als het goed is geestelijk enorm veranderen en denk niet dat je dan nog veel in die jongen zal zien.
ik weet het ewl..... maar ik zie hem ook heel weinig!
Maar TOCH denk ik steeds aan hem!
Oud 16-01-2004, 18:57
Cinamon
Cinamon is offline
Je was elf?!
Tja, dat gevoel gaat vanzelf over.
Je moet gewoon jezelf 'aanleren' om niet meer aan hem te denken. Heb ik ook moeten doen. En nog lukt het niet altijd natuurlijk, maar nu denk ik nog maar 2 keer per dag aan hem, terwijl dat een paar weken geleden nog elke minuut van de dag was. En dat van die elke minuut heeft in z'n totaal zo'n twee jaar geduurt. Maar hoe meer ik me van hem af ga zetten, hoe meer ik hem in kwaad daglicht ga zetten, des te beter het lukt.
Het is misschien een verkeerde manier, maar voor mij persoonlijk helpt het wel.
Niet de beste, maar 'n tip misschien?
Oud 16-01-2004, 19:01
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 16-01-2004 @ 19:57:
Je was elf?!
Tja, dat gevoel gaat vanzelf over.
Je moet gewoon jezelf 'aanleren' om niet meer aan hem te denken. Heb ik ook moeten doen. En nog lukt het niet altijd natuurlijk, maar nu denk ik nog maar 2 keer per dag aan hem, terwijl dat een paar weken geleden nog elke minuut van de dag was. En dat van die elke minuut heeft in z'n totaal zo'n twee jaar geduurt. Maar hoe meer ik me van hem af ga zetten, hoe meer ik hem in kwaad daglicht ga zetten, des te beter het lukt.
Het is misschien een verkeerde manier, maar voor mij persoonlijk helpt het wel.
Niet de beste, maar 'n tip misschien?
bedankt voor de reactie! Maar HOE moet ik het dan mezelf aanlere om niet meer aan hem te denke??
Oud 16-01-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
girlyinlove schreef op 16-01-2004 @ 20:01:
bedankt voor de reactie! Maar HOE moet ik het dan mezelf aanlere om niet meer aan hem te denke??
Op den duur zakt het wel weg, dan gaat het steeds makkelijker om niet aan hem te denken.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 19:08
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-01-2004 @ 20:04:
Op den duur zakt het wel weg, dan gaat het steeds makkelijker om niet aan hem te denken.
Ik kan dit niet zomaar geloven...
Want als het na meer dan 2 jaar nog niet is weggezakt of dit gevoel niet eens MINDER is geworden..... dan kan het toch niet zomaar over gan?
Oud 16-01-2004, 19:43
Mother Earth
Mother Earth is offline
Ik vond eerst ook een jongen leuk, maar ik zag hem 1x per week. Later zag ik heb bijna nooit (hooguit 1x in de 3 maanden?) en toch heb ik hem ongeveer 2 jaar leuk gevonden.
Maar toen dacht ik, grm, ik word er gek van, ik mag niet meer aan hem denken. En dan als ik steeds aan hem dacht, ging ik snel proberen om aan iets anders te denken ofzo, heel vaag, maar het werkt wel...

& ook ik ben afgekickt
Oud 16-01-2004, 19:45
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Mother Earth schreef op 16-01-2004 @ 20:43:
Ik vond eerst ook een jongen leuk, maar ik zag hem 1x per week. Later zag ik heb bijna nooit (hooguit 1x in de 3 maanden?) en toch heb ik hem ongeveer 2 jaar leuk gevonden.
Maar toen dacht ik, grm, ik word er gek van, ik mag niet meer aan hem denken. En dan als ik steeds aan hem dacht, ging ik snel proberen om aan iets anders te denken ofzo, heel vaag, maar het werkt wel...

& ook ik ben afgekickt
Maar die jongen zag ik iedere dag op school das al een verschil.. maar toen ik naar de middelbare school ging zag ik hem bijna nooit meer.....
Nou ik hoop ook dat ik hem uit mijn hoofd kan krijge..... ik zal het probere maar ik weet niet of het gaat lukken......
tanxx
Oud 16-01-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
girlyinlove schreef op 16-01-2004 @ 20:08:
Ik kan dit niet zomaar geloven...
Want als het na meer dan 2 jaar nog niet is weggezakt of dit gevoel niet eens MINDER is geworden..... dan kan het toch niet zomaar over gan?
Nou, gek genoeg kan dat wel... Je moet het alleen de tijd geven. (Ik ken het gevoel hoor, 'k heb het ook gehad. En tja, na een hele lange tijd leek het pas minder te worden. Hij was de eerste jongen op wie ik echt verliefd was enzo, dus dat hield ik lang bij me.)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 20:51
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-01-2004 @ 21:36:
Nou, gek genoeg kan dat wel... Je moet het alleen de tijd geven. (Ik ken het gevoel hoor, 'k heb het ook gehad. En tja, na een hele lange tijd leek het pas minder te worden. Hij was de eerste jongen op wie ik echt verliefd was enzo, dus dat hield ik lang bij me.)
Nou we zulle zien of het werkt
tanxxx
Reageren

Regels voor berichten