Advertentie | |
|
![]() |
|
Je was elf?!
![]() Tja, dat gevoel gaat vanzelf over. Je moet gewoon jezelf 'aanleren' om niet meer aan hem te denken. Heb ik ook moeten doen. En nog lukt het niet altijd natuurlijk, maar nu denk ik nog maar 2 keer per dag aan hem, terwijl dat een paar weken geleden nog elke minuut van de dag was. En dat van die elke minuut heeft in z'n totaal zo'n twee jaar geduurt. Maar hoe meer ik me van hem af ga zetten, hoe meer ik hem in kwaad daglicht ga zetten, des te beter het lukt. Het is misschien een verkeerde manier, maar voor mij persoonlijk helpt het wel. Niet de beste, maar 'n tip misschien?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Want als het na meer dan 2 jaar nog niet is weggezakt of dit gevoel niet eens MINDER is geworden..... dan kan het toch niet zomaar over gan?
|
Ik vond eerst ook een jongen leuk, maar ik zag hem 1x per week. Later zag ik heb bijna nooit (hooguit 1x in de 3 maanden?) en toch heb ik hem ongeveer 2 jaar leuk gevonden.
Maar toen dacht ik, grm, ik word er gek van, ik mag niet meer aan hem denken. En dan als ik steeds aan hem dacht, ging ik snel proberen om aan iets anders te denken ofzo, heel vaag, maar het werkt wel... & ook ik ben afgekickt ![]()
||
Citaat:
Nou ik hoop ook dat ik hem uit mijn hoofd kan krijge..... ik zal het probere maar ik weet niet of het gaat lukken...... tanxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() tanxxx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |
"Lange tijd samen" reden om samen te blijven? Tofke_H | 18 | 04-03-2004 14:10 | |
Psychologie |
Gesprek gehad.. Asperientje | 4 | 06-12-2003 16:27 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Liefde & Relatie |
Is dit nou verliefdheid? Verwijderd | 7 | 02-06-2002 18:59 |