|
|
Bekijk resultaten poll: Welk vak? | |||
Wiskunde |
![]() ![]() ![]() ![]() |
51 | 79.69% |
Geschiedenis |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 20.31% |
Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, als ze even zwaar meetellen: Wiskunde. |
![]() |
|
Je zei net dat je niks van wiskunde snapte, maar dat je het toch hoger zou moeten kunnen halen... ligt misschien aan mij, maar als je wiskunde snapt hoef je niet echt te leren.
Ik zou je dus in tegenstelling tot zowat iedereen hier aanraden om geschiedenis te herkansen. Als je gewoon echt heel hard leert en dus alles kent, dan moet het gewoon mogelijk zijn om minstens een 7 voor het schoolexamen te halen, terwijl het bij wiskunde nog maar afwachten is of je het ook daadwerkelijk gaat snappen (aan je 2,9 te zien beheers je het dus gewoon niet)
|
We hebben het ondewerp over het volgende Geschiedenis SE binnen gekregen en da'seen onderwerp dat me wel ligt
![]() 'T word Wiskunde. De totale cijferlijst: Wiskunde: 2,9 Nederlands: 5 Geschiedenis: 5,4 Aardrijkskunde: 5,5 Economie: 6 Engels: 6,4 M&O:9 Dit is de eerste SE-week waarinik onvoldoendes heb gehaalddus het valt allemaalnog wel mee. Nog 2 SE-weken te gaan en dan examen ![]() Komende Woensdag is de herkansing ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Student en depressief: wat te doen? tim0thy | 9 | 19-07-2014 14:54 | |
Algemene schoolzaken |
wat zal ik herkansen marloesvdijk | 5 | 21-11-2011 09:57 | |
Studeren |
SPOED Half af werk inleveren of meteen herkansen bloemlili | 2 | 22-10-2009 16:00 | |
Eindexamens 2007 |
Eindexamennormering VWO Frankrijk | 70 | 14-06-2007 16:29 | |
Eindexamens 2007 |
herkansingen.. looneylover | 9 | 12-06-2007 21:21 |