Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent iig op de goede weg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Teken handen met vingers. Haar armen kloppen anatomisch gezien niet. Te lange en te dunne bovenarmen. Ook het verloop van boven- naar onderarm klopt niet, het lijkt immers of haar armen gevouwen zijn. De benen zijn te krom, haast misvormd. Datzelfde geldt voor haar knieen. Ze mist hielen en daardoor lopen haar voeten vaag over in de schoenen. De vleugels lijken niet op vleugels, en lijken ook niet echt vast te zitten aan de achterkant. Maar deze overigens ook gedetailleerder. Het kleurgebruik is wat eentonig. Ik vind persoonlijk de kleur groen van het haar niet mooi. Achtergrond is goed, die moet je zo laten. De tekst moet weg. Iedereen weet immers dat het een groen elfje voor moet stellen. Zo voldoende tips? ![]() |
![]() |
|
I vind de kleuren super.. maar ja, die anatomie.... ik zou gewoo eerst schetsboeken vl met mensen (na)tekenen dan leer je vanzelf de anatomie
![]()
|
Ik vind het er eigenlijk wel leuk uitzien
![]() Stoort me niet zo dat er veel niet klopt, juist omdat het zo duidelijk niet klopt (duh de handen hebben geen vingers, dat had ze vast zelf nog niet gemerkt ![]() Leuk gekleurd. Alleen die tekst is idd een beetje suf.
|
toen k de kleuren zag dacht k 'kijk, dat is nou leuk' maar helaas valt de anatomie tegen..maar das niks waar niets aan te doen is. gewoon een hoop oefenen, vooral door blijven tekenen en dan word het tekenwerk vast wel zo goed als het kleurwerk
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
ARTistiek |
Eenhoorn + Elf rijk_v | 17 | 25-01-2004 12:19 | |
ARTistiek |
[illustrator/photoshop] Space Fairy Ce-El-Wan | 40 | 24-01-2004 18:34 | |