![]() |
|
Ik he been probleem met windows Xp home ed. NL, Als i kde pca an zte gata alles goed, windows start op, ik doe wat of bijna niks en ineens start hij opnieuw op (je hoort dat de stroom als t ware opnieuw wordt ingeschakeld) en dan moet ik op fouten controleren, en daarna krijg i kde melding dat het systeem is hersteld va neen ernstie fout... hij doet dit niet altijd, en nar het opnieuw opstarten doet hij het NOOIT nóg een keer (dus eerst de pc uitzetten en dan weer aan ,dan kan het wèl weer voorkomen)... dit is best wel irritant dat hij zomaar ineens uitvalt. En NEE het is niet dat irri virus met die 60 sec afteller
Ik heb al gezocht bij support van microsoft: http://support.microsoft.com/default...b;en-us;317277 maar ik kan het programma wat zij aanbieden neit installeren, omdat ik het nieuwste service pack al heb... EN i kweet niet of het wel hetzelfde probleem is (Nog een probleem datr helaas hardwarematig is, maar niet zo erg lastig... een van mn ventilators (op mn geforce fx 5200 of die van de CPU) doet bij het opstarten alsof hij een stofzuiger is... allemaal 'geloei', al de comp 'warm' is houdt het op, niet plotseling, het gaat over naar 'normaal'. Hij heetf diet niet altijd gedaan, maar begon er opeens mee... het is altijd bi jt opstarten en gaat ongeveer 1.5 minuut door.. Als ik de kast open maak dan zie tussen het lawaai en als t "stil" is geen(!) verschil bij de ventilatoren (blijven steken of rammelen ofzo), komt dit vaker voor? en wat kan ik er tegen doen?)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Modem] pc doet raar Seven of Wands | 2 | 06-07-2005 11:16 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Recovered from serious error Engadin | 10 | 14-05-2004 14:41 | |
Software & Hardware |