|  19-01-2004, 20:12 | |
| 
		
		He, ik ben nu een paar maandjes bezig met 3ds max 5 voor de lol en nu ben ik samen met een paar vrienden voor de lol een filmpje aan t maken, over een paar aliens op mars         nu heb ik een aantal basisemoties gemaakt en een paar mondbewegingen, ik wou vragen wat jullie van de emoties vinden, of er nog iets moet veranderen, de positie van de ogen of de grootte van pupillen maakt niet uit, want die horen niet bij de gelaatsuitdrukking, maar meer iets of de mondhoeken goed zijn etc. ik heb txt extensie gedaan, in de hoop dat hij vanaf geocities hotlinkt edit: hij laat de plaatjes niet emer zien (The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer) Grrrr nou dan maar alleen de links... en dan hopen dat hij t soms nog we doet... 3 emoties: http://www.geocities.com/visar_animations/emoties.txt blij, bedroefd ....bang/schrikken iets oudere versie http://www.geocities.com/visar_anima...wip-alien2.txt 
	__________________ Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop... Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 19:16. | |
| Advertentie | |
|  | |
|  20-01-2004, 18:58 | ||
| Citaat: 
   
	__________________ Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com | ||
|  20-01-2004, 19:10 | |
| 
		
		hee hij doet t niet meer! ff wat op vinden..., maar tja ik ben ook nou nog niet zo geweldig dat ik al hele complexe dignen maka, maar we houden tliever in de pixar achtige stijl (alhoewel die altijd nog kewler zijn   ) disneyachtig, bij keen had je die slakken toch? peperkorrel; armen benen enzo geboned (alhoewel hij 57 bones heeft heb ik ze niet al te logisch geplaatst, ik moet dat maar ns overnieuw gaan doen  , en gezichtsuitdrukkingen met morph targets, ik kloon de mesh, maak hem met een lachend gezicht, neem het origineel en link de morph: blij aand die lachende mesh, dan kan ik op een schaal van 0 tot 100 (kan ook tot mere dan 100 mar heeft t zelfde effect) beslissen 'hoveel' hij blij kijkt, hij kan dus ook 50% blij kijken. Zo iets dergelijks doen zebi jecht animatiefilms ook (je kan niet een hele film mondbewegingn modellen, bij Gollem op de LoTR TT extended dvd zag ik dat ze t ook zo deden, maar dan veeeeeel afzonderlijke meer dingen). t is jammer dat t oog niet zo mooi is, i kgebruik een speciale manier van belichting die niet zo een leuke highlight maakt   
	__________________ Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop... | |
|  20-01-2004, 20:05 | ||
| Citaat: 
 uhuhuhu er zat toch bij title screen enzow van die pixelige plaatjes, en daaruit kon je ook dergelijke mannetjes halen  EN DUH dat het niet zo uitzag lang geleden ;p 
	__________________ www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals | ||
|  21-01-2004, 15:00 | |
| 
		
		ik vind m lief   maar daar ging t dus niet om  gezichtsuitdrukkingen zijn goed gelukt volgens mij hoor. wordt t dan een echt filmpje uiteindelijk? met bewegende beelden dus enzo? cool  nee, ik heb niet zoveel verstand van computers en hun programma's   
	__________________ L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones | |
|  | 
| 
 | 
 |