| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo heeft een vriend van mij, zo'n groot bord met een tl erin waar op staat welk station het is (hij heeft Dordrecht en twas nog gratis ook) suc6 |
|
|
|
||
|
Citaat:
alle asbakken zitten er gewoon nog in alleen zijn ze dichtgemaakt met potnagels wat meteen de asbak redelijk waardeloos maakt als je ze eruit sloopt.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik zat gister in de trein en daar waren gewoon al die tafels uitgesloopt :/ (door de NS waarschijnlijk). Dus ik ben het eens met Wazzuuppp, schrijf gewoon een briefje naar de NS
|
|
||
|
Citaat:
Ik neem aan dat jij meestal in een Intercity trein zit.
|
|
||
|
Citaat:
dat heb ik nog nooit gezien tafeltjes die uit de treineb gesloopt zijn
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
jup, wisten jullie al dat de asbakken niet leeggegooid zijn voordat ze dichtgepopt zijn.
|
|
|
|
Ok je stapt in de trein s'avonds laat en als de conducteur komt, geef hem een pijpbeurt en als ie niet oplet laat een vriend de tafel dan eruit slopen.
Ren dan snel weg met de tafel en laat de conducteur met zijn broek open daar staan.
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-02-2004 om 11:22. |
||
| Advertentie |
|
|
|
|