![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ik ook gehad, dacht ook dat t van de menstruatie was, maar bleek een spastische darm te zijn! Let wel op met je medicijnen, schijnt dat bij veel mensen die niet werken (als je eerst iets van metamucil krijgt, een sinaasappeloplosdrankje)
Maar goed, eerst eens zien of t wel je darmen zijn.. ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook wel eens een soort van menstruatiepijn ongeveer een week voordat ik ongesteld moet worden, misschien komt jouw menstruatie dr ook aan?
Verder vind ik darmkrampen soms ook wel op menstruatiepijn lijken dus zoiets kan het ook zijn.
|
Heb ik ook heel lang last van gehad, bleek het "prikkelbare-darm-syndroom" te zijn. Niets ernstigs, het volgende kun je er aan doen:
- veeeeeeeeeeeeeeeeel water drinken - veeeeeeeeeeeeeeeeel vezels eten - spanning en stress vermijden Eventueel heeft de huisarts er ook nog een middeltje voor. Dus als je het echt niet vertrouwd, even een afspraak maken... Succes ermee!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het al twee maanden elke dag hebt, dan zou ik toch eens ff langs de dokter gaan om te vragen of hij/zij weet wat het is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Misschien dat er dus toch wel eens een eitje vrij komt...? (Waarvoor zou nr. 3 anders nog nodig zijn, als 1 altijd al 'lukt'?) |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik werd een paar maanden geleden midden in de nacht wakker met enorme buikpijn. Mijn moeder dacht dat ik zwanger was, maar dat leek mij erg onwaarschijnlijk (slik de pil). Toen het echt niet meer te houden was zijn we 's nachts naar de ehbo gereden en daar hebben ze wat gedrukt op mijn buik, bloed geprikt en urine onderzocht (zij waren bang dat het een blindedarmontsteking was). Ze konden verder niets doen hebben me alleen een pijnstiller gegeven. Ik moest de volgende ochtend terugkomen en toen was de pijn al wat minder maar nog steeds aanwezig. Uiteindelijk is er een blaasontsteking geconstateerd, maar of het alleen mijn blaas was die ontstoken was wisten ze niet zeker.. Ze konden iig aan mijn bloed zien dat er een ontsteking zat en heb daar antibiotica voor gehad. En gelukkig was het die dag daarna helemaal voorbij
![]() Wat ik nu wil zeggen, is dat als je die pijn blijft houden, je misschien toch beter even langs de huisarts kunt gaan. Is er iets aan de hand dan kan hij je helpen en zo niet, dan weet je dat ook weer ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
v-lid saais #1188 Verwijderd | 500 | 29-10-2010 16:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Angsten Man of Chrome | 6 | 29-05-2006 15:44 | |
Algemene schoolzaken |
stelling:kinderen mogen voor hun 16e geen kinderen krijgen Karianne | 35 | 26-03-2005 15:16 |