Citaat:
Liss schreef op 22-01-2004 @ 08:41:
Welke versie die geeft is natuurlijk aan hem, maar als er na afloop blijkt dat die cijfers wel erg veel lager liggen dan zou ik als ik jou was even naar je mentor stappen, kijken wat die ervan vind.
Als een tentamen niet door gaat kan die bij ons niet zomaar op een ander moment gegeven worden zonder dat iemand ervan weet, dan zou ik op dan moment gewoon even naar een conrector ofzo gestapt zijn, zodat die dat dan verder op kan lossen als de leraar dat niet zelf doet, een nieuwe afspraak maken zodat toch iedereen hem tegelijk maakt.
Edit: Is er bij jullie geen regel die zegt dat toetsen/huiswerk automatisch opgeschoven worden naar de volgende les?
|
Ik was daarna ook naar de directeur gegaan, maar die deed er verder ook niets aan. Hij vertelde me wel dat ze nog geen regels hadden opgesteld waarin de verplichtingen van de leraar en de leerlingen in stonden wat betreft toetsen.
En xStefjuhx, ik begin meestal 3,4 dagen voor het tentamen te leren maar ik hoorde Zaterdag al dat het tentamen niet door zo gaan op Dinsdag, dus dan ga ik ook niet leren.
Het vervelende is ook nog dat 20% van je eindcijfer beingvloed word door je aanwezigheid. Dit heet het 100 punten systeem (60% cijfers, 20% gedrag, 20% aanwezigheid). Er gaan nu namelijk ook nog 0.3 punten van mijn rapportcijfer af omdat ik weg was gegaan.