Citaat:
Leonoor schreef op 22-01-2004 @ 18:40:
Ik vind het heel rot voor je, maar dit is nu al de derde topic ofzo die je er over opent en dat vind ik wel weer genoeg.
|
dat is het eerste wat ik dacht toen ik deze topic zag staan. dit kon toch wel in je vorige topics?
en volgens mij geef je zelf al het antwoord op je vraag:
Volgens mij kun je pas een test doen als je ongesteld bent/ dat had moeten worden.....dus pas over 3 weken.
Je kan hem wel eerder doen (vanaf een dag of 10?) maar dan is ie volgens mij absoluut niet betrouwbaar...omdat het hormoon wat in je urine zit als je zwanger bent niet meteen altijd de eerste dagen al zichtbaar is...dus als je dan 3 weken later nog een keer een test doet kan het best zijn dat je dan ineens wel zwanger blijkt....dat lijkt me niet echt feest.....dus ik wil pas een test doen op een moment dat ik echt zeker weet dat ik niet later alsof zwanger kan blijken...
Kortom: je kunt nu dus wel een zwangerschapstest doen, maar deze is dan niet volledig betrouwbaar. En zowel nu als over 3 weken lijkt het me geen feest om te zien dat je zwanger bent wanneer dit niet gepland is.