![]() |
|
Brainpower komt meteen terug met deze deze diss naar Exter toe.
www.guntenaar.nl/ghostbustershi.mp3 Beslis maar zelf wie er nu voor staat de Exter of Braintje.
|
![]() |
|
Die link is: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp je moet klikken op luisterpaal en dan die cd kiezen van Extince (2e Jeugd) kan em niet op mp3 vinden...
Die rap van Extince begint wat matig (soms rapt ie wat onduidelijk) (niet de intro meerekenen) vind ik, daarna flowt hij wel aardig. Die van Brainpower is beter, intro wat minder, maar de flow blijft heel het nummer goed. 0-1 voor Brain! |
![]() |
||
Citaat:
Dat mannetje was toen allang bekend. En dat nummer was in my humble opinion de slechtste Extincetrack ooit. De b-side daarvan, De Zoute Uitval, was een stuk beter. Hm, helaas doen op deze compu mp3tjes die online staan t niet. Ik heb die van Ex ook nog niet gehoord, maar wel een klein stukje tekst van gelezen in de Oor, en dat leek me best wel goed. Zowieso, de 2 eerste platen van Extince (2e jeugd heb ik nog niet gehoord) zijn echt goed.. terwijl Brain totale bagger maakt.. Hij belde ooit een vriend, nja, meer vage kennis (SpaceKees) op om te zeggen dat hij de volgende grote man zou worden, na Brain zelf.. om vervolgens een nummer van em te kopieeren..
|
hehehehehe
ach het is beter dan ik verwachtte van brain maar hij is over het algemeen gewoon wack. extince valt hier tegen maar over het algemeen is extince dus zeker wel vet. ja en brain deelt handtekeningen uit op optredens van anderen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 15:55. |
![]() |
|
![]() |
Met zijn eerste regel speelt Brainpower Extince toch juist in de kaart?
Extince/Doorgaan: Je weet toch dat ik flexibel op tracks wiebel en je aanstaande ex kriebel, (onverstaanbaar) met m'n stoppelbaard [..] Brainpower/Ghostbusters: Ex, je naam is een toepasselijk ding net m'n vorige vriendin, een vals liegende skin(?) Ik vind beiden nog niet zo sterk trouwens. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Met alle respect voor Nederlandse beste woordgoochelaar, maar hij wordt ff flink in de zeik gezet door Nederlands beste battle MC, want dat is Brainpower toch jarenlang geweest.
In het algemeen heb ik het wél met de Ex en niet met Brainpower, zijn albums waren toch écht nep, maar die laatste album van Extince haalt bij lange na zijn eigen niveau niet...beetje jammer Extince moet het bij funky/party hiphop houden en zijn woordengoocheltrucs doorzetten en Brain moet weer downunder gaan en iedereen eruit blijven battelen ![]()
|
Ik vind brainpower beter, ook al heeft hij zo veel kutnummers gemaakt(wat een jinx is en de vierde kaart vind ik stiekem allebei wel heel lekker). Hij kan het wel, goeie nummers maken, maar doet het niet zo vaak.
Extince is altijd wel creatief geweest, dat is zijn grootste pluspunt, maar ik vind hem minder lekker klinken. Hier hoor je het ook, extince komt creatief, brainpower komt keihard, vind ik.
|
ik vind ex en brain zo verschillend, bijna niet te vergelijken eigenlijk.
ik vind ex een veel leukere stijl hebben, klinkt heel lekker en ik vind m wel grappig en relaxed. brain vind ik meestal een beetje nep en gemaakt klinken maar hij KAN het wel ja, maar hij doet t gewoon niet, battelen kan ie zeker wel maar ik vind dat hele standpunt van hiphop in nederland groot maken van hem niet zo cool want zo groot word het toch echt niet hier en dat past ook gewoon niet. ik vind brain gewoon erg fake over komen altijd ook al weet ik wel dat hij wel skills heeft.
||
Citaat:
|
Klopdokter is de battle man,gast is gewoon te dope voor kleine brain.
Over extince de diss van brainpower vond ik wel goed,maar dan met de engelse worden erdoor heen,dacht ik al braintje ga nou niet eminme uithangen. Op de einde van track ging het echt bar naar bedenen. Even 20 rappers opnoemen daarna een boze eminem stem opzetten,alsjeblieft zeg. De eeste3 minuten waren super maar daarna,moest die weer eminem wanna be gangster uithangen. 1-0 voor extince. Geen engelse worden graag,geen eminem gedoe en je had gewonnen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |