![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Boksen lijkt me op zich best leuk, maar die blessures trekken me niet zo...verder ben ik nogal 'blauwe-plek-gevoelig', met waterpolo heb ik genoeg blauwe plekken en kneuzingen, bij boksen zou dat wat uit de hand lopen, ben ik bang. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oja nog wat extra info: ik heb onder voetbal gezeten, was ik niet goed in en kreeg nooit de bal (van mijn 5-6 jaar ofzoiets)
ik heb onder judo gezeten, maar dat vond ik ook niet zo leuk al die grepen uit me kop kennen en ik houd niet zo van vechtsport ik heb onder tennis gezeten pas onderuit omdat ik het al geen jaar meer deed, ik zocht het gewoon niet en het was saaai ( 9-12-13 jaar gedaan) nou dat was het wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
naja zelf doe ik meer richting 'fietscross/mountainbike'. Ik mountainbike een beetje in de zomer en doe freestyle bmxen in de winter (alleenw einig, kutweer) en in de zomer. freestyle bmx is het mooiste wat er is ![]() http://bmx.agoride.com/pages/liste_v...&idRubrique=29 Daarnaast ga ik weer thaiboxen doen (was gestopt na 2 jaar).... en ik heb ook op boksen gezeten. JE hoeft echt geen brede aap van 180 kg te zijn hoor. JE krijgt er kracht en snelheid door, je leert er kijken naar de ander en voor sommigen helpt het bij zelfvertrouwen. Naast BMX zijn martial arts de mooiste sporten ![]() Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 17:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat dacht je van korfbal? Wel eens gedaan? Zo niet, ga het eens doen. Echt een geweldige sport.
Interval-loop doe je als je speelt (de bal is niet altijd bij je in het vak) dus beregoed voor je conditie!
|
Fitness vind ik echt mega saai, maar je conditie wordt d'r wel veel beter van. Alleen is fitnessen met 14 jaar volgens mij niet zo goed, maar 't kan ook zijn dat dat alleen voor krachttraining geldt.
Hockey lijkt me niks. Ik vind het sowieso al achterlijk dat je moet bukken om met je stok bij de bal te komen. Maak dan die stok wat langer! Handbal lijkt me erg leuk. We hebben dat met gym best wel vaak gedaan en het is echt een sport waarbij je veel moet samenwerken en waar veel vaart in zit. Waterpolo heb ik nog nooit gedaan, maar 't lijkt me wel leuk. Toch ben ik niet zo geweldig met zwemmen en zou ik het zelf nooit gaan doen. En ijshockey zou veel te wild voor mij zijn. (kortom: ik zou persoonlijk voor handbal gaan en daarna voor waterpolo)
||
Citaat:
![]() anders moet je gewoon èn fitness èn waterpolo gaan doen, is balloon ook weer blij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En als je drie keer in de week fanatiek traint met zwemmen/waterpolo, dan wordt je bovenlijf toch zeker wel breder. (Of ik en de meeste mensen die ik ken die poloën zijn heel raar.) |
![]() |
|
Ik weet niet hoe oud je bent.. maar het lijkt me echt bagger om op late leeftijd nog met een teamsport te gaan beginnen. Dan kan je er niks van en werk je eigenlijk heel het team tegen.
Van de 'extreme sporten' zou ik wandklimmen kiezen, dat is denk ik ook het meest toegankelijk: er zijn best veel hallen in de buurt. En in de zomer kun je natuurlijk ook echte bergen op ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga voor hockey en volleybal ![]()
|
![]() |
Zelf vind ik hockey erg leuk, maar het is precies wat Roos al zegt, als je er op late leeftijd nog mee begint zoals jij, werk je het team wel wat tegen. Maargoed als je snel dingen oppakt..
![]() Waterpolo vond ik ook altijd erg leuk ![]()
|
Verwijderd
|
't ligt ers sowieso erg aan of je het al een beetje kunt. En ik denk ook dat het er erg aan ligt of je een sport gaat doen als voetbal, waar veel mensen al vanaf jongs af aan op zitten of dat je een sport kiest waar mensen vaker pas later op gaan.
Bij waterpolo ligt dat ook erg aan de vereniging, bij de ene vereniging komen ze als mini-pupillen, terwijl bij de andere vereniging het grootste deel pas later binnen komt. Hoe het bij andere sporten zit, weet ik niet. 'k zou gewoon eens gaan kijken, zie je vanzelf hoe het gaat en of het mensen stoort dat ze je misschien nog dingen moeten leren ed. Wij (ik speel in dames 1) hebben nu weer twee nieuwe in het team, eentje heeft al gepolo't, de ander heeft gehandbald. Die tweede moet wat meer leren ed, maar ze is echt niet slecht. Tuurlijk heeft ze misschien ook gewoon talent, maar dat kan iedereen hebben. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 15:50. |
![]() |
|
Je moet echt gaan kickboxen. Dat is 100 % zeker de beste sport voor conditie, lenigheid, kracht, behendigheid en je leert natuurlijk vechten. Als je vechtsporten niet leuk vind moet je basketballen
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Welke sport? dejob14 | 8 | 11-02-2013 20:05 | |
Vrije tijd |
Welke sport zal ik gaan doen? Verwijderd | 26 | 05-02-2013 15:06 | |
Vrije tijd |
overtuig mij, welke sport? Fantôme | 62 | 18-06-2003 22:09 | |
Vrije tijd |
Welke sport zou je ZEKER NOOIT willen doen? Frida | 78 | 22-02-2003 00:10 | |
Vrije tijd |
kleine enquete voor school: Aan welke sport(en) doen jullie en hoevaak? Chill | 36 | 14-05-2002 19:32 | |
Algemene schoolzaken |
welke sport doen jullie buiten school? loekie_v | 18 | 23-01-2002 19:53 |