Advertentie | |
|
![]() |
|
Mjah kwee niet. Ben het niet eens met dat punt over dat het cliche is. Wat is er tegenwoordig dan wel orgineel? Maar goed....
Op de een of andere manier pakt het me niet. Kleuren enz zijn wel mooi, maar het spreekt me niet zo aan. Foto's vind ik ook wat te klein en haal als het kan de volgende keer die datums er van af.... dat verpest het nogal. |
![]() |
||
Citaat:
Maar of er wel of niet nog originele ideeën bestaan is op zich redelijk irrelevant, punt blijft dat een zonsondergang al duizenden keren gedaan is, en dus niet meer origineel. Of in ieder geval, in deze vorm niet meer origineel. Los van het feit dat niets meer origineel zou zijn, maar dat vind ik ook een beetje doemdenken moet ik zeggen...
|
maybe..... Maar dat wil niet zeggen dat een foto van een zonsondergang een slechte foto is omdat "het al zo vaak is gedaan". Dat kan je dan toch ook zeggen van bv natuurfotografie enz? Maar vaak is wel weer elke foto anders. Andere fotograaf, andere techniek enz, andere foto wat dus weer totaal anders lijkt. Ook al is het weer de 10.000e zonsondergang.
Lijkt mij hoor... snap niet wat is mis is met het thema van de zonsondergang. |
![]() |
||
Citaat:
uitgestrekte vlakte, liefst wat wolkjes zodat het licht mooi weerkaatst, misschien een zee, de zon ergens laag aan de hemel, en dan een klikje van een fototoestel dat even licht doorlaat op het rolletje... Tja. Enzo...
||
Citaat:
Niet dat ik er goed in ben ofzo, maar het kan dus echt wel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic Januari. Bobby James | 499 | 17-01-2004 23:31 |