Advertentie | |
|
![]() |
|
Bovenstaande kan best. James bond is eigenlijk niet veel meer dan black tie. Zorg voor een mooie jurk, dan kan er niet al te veel misgaan. T mag wat sexy zijn (Bond is een soort combi tussen een gentleman en een womanizer, en dat reflecteert zich in de dames in de films).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Een paar plaatjes van Bond babes:
![]() ![]() ![]() Deze is iets te groot om hier neer te zetten Je haar zou ik helemaal steil föhnen en dan los laten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bond Babes zijn kenmerkend omdat ze zich helemaaltegekwild seksie kleden.. Kijk maar eens op www.jamesbond.com of imdb.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En qua bond babe decolette is uiteraard een pre, wil je het helemaal maken kijk dan Dr. No nogmaals voor de bond beabe beach outfit. ![]()
|
doe een sixties-kapsel zoals dit:
![]() dus enorm getoupeerd en dan wat dekhaar naar achter gekamd, zodat het glad 'lijkt', liefst met de punten naar buiten gefohnd. Je zal wel veel lak nodig hebben . Voor make-up zou ik gaan voor nepwimpers (wat is er meer sixties-james bond dan nepwimpers??), ogen heel donker maken met eyeliner en oogschaduw terwijl je je lippen bleek glanzend of licht oranje maakt. En een strak pakje natuurlijk, bijvoorbeeld een strak glanzend bloesje waarvan je uiteraard de cruciale knoopjes openlaat, en een glanzende hotpant met hele brede riem (waarin je wat nepkogels kan hangen) en daaronder hoge laarzen. Oké dan zie je er wel een beetje uit als een straatmadelief, maar wat waren bondgirls anders dan veredelde straatmadelieven hé. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja als ik zo je vereisten zie en je vooral niet belachelijk wil overkomen, kan je alleen als jezelf gaan vrees ik. Spannend!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik wil er best voor gaan, maar dan wel op een normale manier. Voor 1 malig gebruik ga ik geen dingen in huis halen die ik verder nooit meer draag. Dan heb ik wel betere dingen te doen met mijn geld. En ik zit nou ook niet bepaald in de slappe was.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Even voor de info, ik heb wel die jurk aangedaan, mijn haar opgestoken en tijdens de bond-girl contest was ik genomineerd en ben 2e geworden van de 130. Tja, die travestiet was zo leuk, die was idd terecht eerste
![]()
|
|