![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dit probleem ook, vooral op mijn stage is dat een groot probleem, moet vooral veel dingen op schrijven anders kan ik het niet onthouden.
**voorbeeld: iemand op de stage belt naar de afdeling met een storingsmelding en zodra ik ophang en mijn begeleider vraagt wie dat was en wat de storing was kan ik meestal de naam en afdeling niet onthouden, probleem weet ik dan weer wel.** Zijn er toevallig geen alternatieven oplossing voor dit, zodat ik niet naar de huisarts hoef?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb dat nou ook al een hele tijd. ik vergeet afspraken, spullen, dingen die ik moet doen enz... maar bij mij ligt het waarschijnlijk toch aan de stress. het kan voor anderen ook heel storend zijn, mja, wat doe je eraan? ik heb een tijdje geprobeerd om alles op te schrijven enzo, maar ik vergeet dingen op te schrijven, ik vergeet dingen te lezen, het heeft allemaal geen nut. nja, ik hoop voor jou dat het niks ernstigs is en dat het snel weer over gaat! ik denk dat als je je er heel erg druk om gaat maken, dat het dan alleen maar erger wordt. gewoon rustig blijven en aan je omgeving duidelijk maken dat je er niks aan kunt doen.
|
![]() |
|
Goed dat je naar de huisarts gaat.
En over dat vitamine B tekort, dat kan inderdaad.. Ook als je het wel genoeg slikt, ik hoorde ook plotseling (door bijna een 'toevallig' onderzoek) dat ik een heel groot tekort heb, lag niet aan mn voeding, maar mn lichaam neemt t gewoon niet op.
|
Nou, ik ben bij de huisarts geweest maar weet iegenlijk nog niets.
Moet even bloed laten prikken om idd te kijken hoe het met het Vitamine B gehalte zit. Ik heb hier namelijk (nooit meer aan gedacht..) al een poosje Foliumzuur voor geslikt, wat ook met Vitamine B te maken heeft vanwegen mijn vermoeidheidsklachten. Zou dus kunnen dat het idd daar allemaal vandaan komt. 9 februari ga ik bloed laten prikken (dan moet ik toch in het Zh zijn.)
Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 21:42. |
![]() |
|
|