Advertentie | |
|
![]() |
|
Kvon de consoleversies erg kut. En Carma 3, TDR was oo kut. Die 1e was de bomb, er blijkt ook nog zo'n extra pack te zijn dat je eigen auto's en circuits kan maken? Kweenie cker, mah wel es gehoord. Ja die 1e is toch een klassieker, die 2e was ook dope, want je kon die mensen martelen enzo, en hun armen eraf rijden ensow. Dikke lol toch.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zou best kunnen, met al die lange dunne gangen en kruispunten (die stonden vol natuurlijk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
DIe missies zijn niet moeilijk. Ik vind de meesten(Pitbull en die politieauto's bijvoorbeeld niet) gewoon geen reet aan.
Die codes hebben de makers er gewoon in gezet zodat je zelf kunt beslissen of je wel of geen missies wil ![]() Het loont ook de moeite om levels 10 keer ofzo over te doen. Als je weet waar de powerups zitten krijg je veel slots en het geld strooomt binnen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond I leuker in 2 gaan je tegenstanders te snel kapot en bij TDR veel te moeilijk, TDR is in het begin echt kut maar als je het hebt gespeeld en een paar raadsels hebt opgelost vind ik het best leuk. Online weet ik niet. Jij hebt trouwens een geweldige muzieksmaak.
||
Citaat:
![]()
|
Heb alleen deel 1 gespeeld, ongecensureerd uiteraard.
Toen heb ik ook nog een spel voor mijn N64 gekocht maar die heb ik dezelfde dag nog geruilt. Het racen ging gewoon niet, hij kon geen scherpe bochten maken en de topsnelheid van je auto lag op zo'n 5 km per uur. ![]() Daarna ben ik er ook niet meer aan begonnen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |