![]() |
|
Ik vroeg me af of er iemand is die Dark Galaxy speelt? Het is een gratis browserbased spelletje dat je kunt spelen op www.darkgalaxy.com, het doel is planeten colonisen en alliances vormen om later planeten van andere spelers te invaden.
Je kunt resources uit de planeten halen door middel van mines en daarmee vloten bouwen om andere vloten aan te vallen. Voor de mensen die het niet kennen; het is echt aan te raden en aangezien round 7 8 februari begint is het je kans om het eens uit te testen ![]() De spelers zijn zeer actief op de forums (www.darkgalaxy.com/forums) en op irc (irc.chatspike.net, #darkgalaxy en #dg-help voor info).
|
![]() |
|
ik speel www.**************com
die lijkt me vetter eigenlijk ik hou niet zo van die space onzin, ik heb liever zwaarden en shit ![]() edit: wtf waarom wordt kingsofchaos gecensureerd? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat ik zo leuk aan dg vind is dat het er heel goed uitziet voor een textbased game. (en dat de servers goed zijn...). Je klikt niet op links maar de hele interface bestaat uit afbeeldingen dus wat dat betreft hebben de makers er wel werk aan besteed. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 12:06. |
![]() |
||
Citaat:
|
|