Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Officiële website: www.k-litecodecpack.com
||
Citaat:
![]() Dezelfde setup doet et op een andere compu prima..en volgens 'software' heb ik geen andere codecs op mn machine staan...
|
![]() |
Interessant. Ik heb ook met dat codecpack problemen gehad. Bij mij resulteerde het steeds in fouten in explorer.exe en in de gedetailleerdere foutbeschrijving werd dan naar een vaag .dll bestand verwezen dat mij soms wel iets zei, al weet ik de naam niet meer. Het was ook altijd bij het openen van een film of bij een map waarin filmbestanden stonden. Als klap op de vuurpijl werkte mijn Windows Media Player (8) niet goed meer en toen werd ik wantrouwend; heb het nieuwe (2.20f) pack geuinstalled en 2.0.3 erop gezet, en nu werkt alles weer zonder problemen.
|
![]() |
|
Ik heb 't zelfde probleem gehad op een andere Pc. Andere players geinstalleerd, zelfs een andere videokaart, niks werkte.
Daarna de basic pack van K-lite gedownload, en die werkte wel! Ik denk dat bepaalde codecs in de Full pack met elkaar conflicteren en dit leidt tot die rare strepen zonder beeld. Probeer dus eens de basic pack te installeren, misschien werkt dit voor jou ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De file draait wel op een andere computer, en heeft et gedaan op deze...dus hij is goed..
|
Keppet gloofik opgelost...
Ik heb de Divx5.11 Pro NIET geinstalled...en de rest gewoon wel...en nu pakt waarschijnlijk een andere codec in die pack de divx zooi over...want nu speeltie alles lekker af.. Ik kwam hier achter doordat ik eerst alleen de Divx codec installde via die pack...en toen kreeg ik die strepen... Ik had em dus weggelaten bij de volgende setup, en nu lijkt ie et normaal te doen ![]()
|
|