|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind jij van kopieerbeveiligingen? | |||
Ik vind dat kopieerbeveiligingen moeten kunnen. Hoe moeten die mensen anders hun geld verdienen? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 25.00% |
Ik ben TEGEN kopieerbeveiliging, ik vind dat ik gerust ergens een kopie van moet kunnen maken |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 75.00% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben tegen,
Bedrijven huren dure mensen in, om ingewikkelde beveiligingen te maken voor hun CD's, heeft 1 computerjunkie binnen een dag die beveiliging gekraakt. Resultaat: heel veel werk, voor iets wat het doel voorbij schiet. zonde van je tijd, zou ik zeggen (mss niet zo'n heel sterk argument, maar ik weet het anders ook niet ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() veel werk, en als het gekraakt is moetend ie mensen WEER (hard) werken, (en er duz daardoor dus altijd wel werkgelegenheid in deze bussiness ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 13:09. |
![]() |
|
Tegen.
-Er bestaat in een hoop landen nog altijd zoiets als Fair Use en dat wordt voor veel mensen onmogelijk gemaakt. - Vooral audio-CD's (maar ook CD-ROM's) met beveiliging willen tengevolge daarvan nog wel eens mankementen vertonen. -Van mensen met bijv. kleine kinderen kan ik me goed voorstellen dat ze het origineel daar niet aan willen blootstellen ![]() -Als je naar een LANparty oid gaat zou ik m'n originelen ook niet meenemen. -Het downloaden van software van internet hou je toch niet tegen zolang er nog 1 iemand is die de beveiliging weet te omzeilen.
|
Ik stem tegen want die muziekindustrie mag best wel eens die idiote PRIJZEN eens verlagen..aangezien een gewone CD-R in de winkel rond E1,- liggen, terwijl cd's bij cd-winkels al gauw E21,- of duurder zijn.
Ja oké die mensen die zingen etc. moeten ook betaald worden, maar dit is toch echt veel te hoog. Die tupen van de industrieën moeten gewoon genoegen nemen met minders! Als die cd's goedkoper worden kopen er vanzelf meer mensen cd's bij de winkels. De alom bekende concurrentieregel ![]()
||
Citaat:
|
Tegen. Ik heb gehoord dat sommige beveiliging het niet meer mogelijk maakt om een cd op je cd-walkman af te spelen (met de originele cd) en zoiets gaat echt te ver.
Anderzijds begrijp ik het standpunt van softwareproducenten wel...maar dit is niet de juiste manier.
||
Citaat:
ik heb gelukkig gelezen dat je dan evt of je cd kan omruilen tegen ene die het wel doet ![]() dan zou hij het ook moeten doen
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
doom III Kopieerbeveiliging ? J-roenn | 4 | 04-04-2006 20:26 | |
Software & Hardware |
beveiliging van CD afhalen Verwijderd | 19 | 25-07-2005 00:10 | |
Software & Hardware |
[DVD] regio-gedoe T* | 14 | 10-06-2004 22:27 | |
Muziek |
Muziekindustrie aangeklaagd wegens kopieerbeveiliging Gatara | 9 | 06-01-2004 11:06 | |
Games |
Civ3 is weer zo'n bagger afreksel van Civ2(?)! Rhinus | 37 | 08-05-2002 16:42 |