ik heb dr niet zo'n last van. ik zie hem elk weekend van vrijdagavond tot zondagmiddag en dat vind ik nog kort....
en natuurlijk erger je je weleens ergens aan en denk je van, jaja het zal wel ofzo, maar toch, ik wil graag gewoon zo lang mogelijk samen zijn, al is het bijvoorbeeld maar een uurtje meer...
maar af en toe als we iets langer samen zijn, een dag of 2, dan heb ik wel iets van hmm nu wil ik wel even lekker naar huis...mn eigen dingen doen enzo...en soms als het iets minder gaat tussen ons (geen ruzie maar gewoon een slecht sfeertje doordat 1 van ons zich niet zo fijn voelt) dan heb ik ook wel iets van nu is het genoeg geweest..even rust..
maar over het algemeen gaat het heel goed en hebben we geen ruzie en hebben we het leuk dus ik heb geen echte reden wardoor ik me zo zou moeten voelen. Ik vind het juist fijn dat we 2 nachten samen zijn, dan denk ik op vrijdagnacht aan dat we nòg een nacht hebben

maar het is wel normaal natuurlijk dat je het na een tijdje niet erg zou vinden om weer even alleen te zijn...