Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 20:40
Verwijderd
Heb je weleens dat als je je vriend(in) een tijdje intensief hebt gezien, je even genoeg van hem/haar hebt? M'n vriendin woont een eindje weg, dus vaak blijven we, als we naar elkaar toekomen, een nacht slapen. Nu is ze van vrijdagmiddag tot zondagavond bij me geweest (2 nachten blijven slapen dus) en ik moet zeggen dat ik op de een of andere manier wel een beetje blij was dat ze weg was... ik begon me, zij het licht, misschien zelfs wat te ergeren aan haar. Kan dat kwaad denk je? Is dat normaal? Heb je dat ook weleens? Kan het een slecht teken zijn? Ik vind het namelijk toch een beetje vaag. Als je verliefd bent zou je toch zo veel mogelijk bij je "object" willen zijn...

(het onweert trouwens mooi!)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 20:52
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Heey...

Mijn vriend die woont ook een eindje weg... en hij is hier van vrijdagnacht tot maandagavond geweest.. (dus eigenlijk zit ik nu net een paar uur zonder) en ik vind het verschrikkelijk dat hij weg is.. ik heb net een paar uur lopen huilen en gillen, en werd eigenlijk helemaal niet gek van hem. Ik wilde dat hij er nog steeds was...

Maar dat zegt natuurlijk niet zo heel veel over jou.. ik kan me ook best voorstellen dat je soms beetje gek van elkaar word.. vooral als je eindje uit elkaar woont, en je dus als je een weekendje bij elkaar bent.. ook constant bij elkaar bent.. iedere seconde zeg maar...

Maar toch werd ik niet gek van hem (misschien hij wel van mijn )

Kus
Oud 29-04-2002, 21:04
stout!
stout! is offline
Ik denk niet dat het heel erg is... af en toe heb je gewoon wat ruimte nodig. Dit hoeft niets met jou of haar of jouw gevoelens voor haar te maken te hebben, soms kun je het gewoon een beetje benauwd krijgen als je zo intensief met iemand bent omgegaan.
Ik vind t ook altijd wel lekker om weer even alleen te kunnen zijn als ik een tijd met anderen heb doorgebracht.
Niets om je zorgen over te maken, tenzij je het gevoel hebt dat het wel met haar te maken heeft, dat je niet zo verliefd meer bent. Maar volgens mij was dat het probleem niet.

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 09:34
Verwijderd
het is niet erg denk ik, als je even geneg van haar hebt. want je ziet elkaar amper en als ze er dan ineens is dan zie je haar constand en met je jah een soort toch voor haar zorgen enzo...je moet rekening met haar houden. dus ja... maar ja als ik dat zou hebben met mijn vriend dan zou ik toch eens door gaan denken naar de tijd dat je elkaar nog vaker gaat zien...en (misschien) ooit eens samen gaat wonen. of je het dan wel leuk vind....
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 10:53
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
dat had ik in t begin ook wel es, maar dan moet je gwoon even wat voor jezelf doen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:02
MeCute1983
MeCute1983 is offline
object?!!

uhm.. ontopic.. mij lijkt het vrij normaal hoor.. als je zo lang non-stop met iemand op trekt ga je je altijd wel irriteren. Heb ik tenminste wel.. Ligt er vooral aan hoe je zelf in elkaar zit, als je er normaal gesproken nooit last van hebt zit er iets een beetje fout denk ik, maar als je anders ook nogal gesteld bent op een beetje 'rust' en privacy lijkt me dit niks om je zorgen om te maken... (ik bedoel dus dat je niet altijd iemand om je heen kan gebruiken klinkt zo misschien een beetje cru)
Oud 30-04-2002, 17:40
Verwijderd
Ik denk dat het er een beetje aan ligt wat je allemaal doet.. Kijk, kleine ergenisjes enzow zullen dr altijd zijn, tuurlijk.. Nobody's perfect, je kunt je ook dood ergeren aan je ouders ofzow maar dan hou je nog wel van ze toch?

Was het blij dat ze weg was gevoel niet vooral omdat je weer ff tijd aan jezelf kon besteden en geen rekening met haar hoefde te houden? Want als dat zo is dan kun je natuurlijk je tijd anders indelen als ze er weer is, ook dingen niet samen doen.. De dingen die je zou doen als je alleen was gwoon doen enzow..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:17
Piccola
Piccola is offline
Ik had dat 3 weken terug. We hebben elkaar toen, naar mijn mening, gewoon te veel gezien! We zagen elkaar dan 3x op een dag en ook nog es elke dag! 's Morgens voordat we naar school moesten gingen we naar elkaar toe, na schooltijd gingen we gelijk naar elkaar toe en 's avonds na het eten gingen we ook meteen weer naar elkaar toe. Nou, en dat 7 dagen lang! Toen werd ik echt ff helemaal gek van hem. Ik begon me aan de kleinste dingetjes al heel erg te ergeren! Kweet eigenlijk ook niet waarom we elkaar zoveel zagen?! Normaal deden we dat nooit, maar die week hadden we er blijkbaar veel behoefte aan ofzo?! Maar aan het einde van de week had ik alleen nog maar behoefte aan rust/privacy! Maar ja, is ook niet zo gek! Het leek wel of we een getrouwd stel waren zeg! Maar voor de rest heb ik nog nooit ff echt genoeg gehad van mijn vriend!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:20
Verwijderd
ik heb het trouwens serieus nog nooit gehad.. ook niet toen hij een hele week hier zat toen mn ouders wegwaren.. truc is denk ik gwoon de rust en privacy toch opzoeken.. zat hij af en toe boven, ik beneden enz. Ik heb ook gwoon met vriendinnen afgesproken enzow, en dan bleef hij hier etc.

niet alles samen willen doen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 16:10
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
ow jah hebbk welles gehad hoor,niet zo raar ......
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 16:45
Signy
Signy is offline
Toevallig.

Mijn vriend woont ook ver weg en dus zie ik hem in de weekenden... Laatst was dah 2 en halve dag.
We waren die dagen heel intensief met elkaar omgegaan. Haast niet weggeweest en vaak op bed gelegen ensow. Heel knus, don't get me wrong. maar op een gegeven moment kan het teveel zijn. Alsof je ook na een tijd niet meer weet wat je zeggen moet...
Ik ergerde me niet aan hem, maar ja kweeniej, het was me gewoon te veel denk ik.
Terwijl ik HELEMAAL niet wegwilde. Heel vaagjes...
Dubbelop gevoel.

Misschien is de oplossing om wel bij elkaar te zijn, maar dan nog 'afstand' te nemen... Of beide andere dingetjes doen...
Oud 01-05-2002, 18:46
Verwijderd
Ik heb der eigenlijk ook nooit last van, maar ik zie hem ook niet zo vaak, alleen in ht weekend. Dus ik heb niet echt veel tijd om gek van hem te worden

Maar ook toen ik drie weken bij hem zat heb ik er geen last van gehad.

Hij heeft het soms wel.. hij is meer gesteld op rust dan ik dat ben.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:55
Verwijderd
ik heb dr niet zo'n last van. ik zie hem elk weekend van vrijdagavond tot zondagmiddag en dat vind ik nog kort....
en natuurlijk erger je je weleens ergens aan en denk je van, jaja het zal wel ofzo, maar toch, ik wil graag gewoon zo lang mogelijk samen zijn, al is het bijvoorbeeld maar een uurtje meer...
maar af en toe als we iets langer samen zijn, een dag of 2, dan heb ik wel iets van hmm nu wil ik wel even lekker naar huis...mn eigen dingen doen enzo...en soms als het iets minder gaat tussen ons (geen ruzie maar gewoon een slecht sfeertje doordat 1 van ons zich niet zo fijn voelt) dan heb ik ook wel iets van nu is het genoeg geweest..even rust..

maar over het algemeen gaat het heel goed en hebben we geen ruzie en hebben we het leuk dus ik heb geen echte reden wardoor ik me zo zou moeten voelen. Ik vind het juist fijn dat we 2 nachten samen zijn, dan denk ik op vrijdagnacht aan dat we nòg een nacht hebben
maar het is wel normaal natuurlijk dat je het na een tijdje niet erg zou vinden om weer even alleen te zijn...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:37
Verwijderd
soms heb ik dat weleens met gewoon vrienden/vriendinnen, dat ze me na een tijdje echt gaan irriteren als ik ze lang zie. of met m'n ouders, etc.

Maar degene op wie ik verliefd ben.....tsja die wil ik juist graag 24/7 om me heen hebben.
Alleen als ik 'm dan ff niet zie als ik naar school ga enzow denk ik wel van: toch wel lekker rustig zow, eindelijk ff iets anders doen..
(ik hecht me altijd teveel aan iemand.. )

Maar het hangt er vanaf hoe je bent denk ik.
Als je je ergert aan wat ze doet, of aan bepaalde karaktertrekjes ofzow dan is het wel iets om over na te denken.
Maar als je dit vaker hebt met mensen is het wel logisch denk ik ofzow...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
soms heb ik dat weleens met gewoon vrienden/vriendinnen, dat ze me na een tijdje echt gaan irriteren als ik ze lang zie. of met m'n ouders, etc.

Maar degene op wie ik verliefd ben.....tsja die wil ik juist graag 24/7 om me heen hebben.
Wow nog zo iemand.. Dit heb ik precies zo!! Andere mensen moet ik niet te vaak zien, zelfs mijn beste vriendin moet ik niet elke dag zien, dan wordt het me te, maar als ik mijn vriend zie, wil ik hem zo veel en zo lang mogelijk zien!!
En idd, ouders gaan ook irriteren

Maar I completely understand you
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten