Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend en ik schelen 6 jaar (hij is 22 en ik 16) en dat gaat prima. Het gaat er tenslotte om hoe iemand zich gedraagt en of je er een beetje fatsoenlijk mee kunt praten zonder dat hij of zij een kinderachtige giechelbui krijgt.
Ik vind niet dat je hoeft te wachten totdat zij ouder is en het gewoon eens moet proberen. Niks aantrekken van eventuele mensen die het beter denken te weten en van mening zijn dat 8 jaar verschil te veel is, want geloof me, als je echt van iemand houd maakt leeftijd niets meer uit...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ..........stille periode............ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA damn nee dit meen je niet.. jij bent zeker die 14 jarige... ik heb 1 woord.... PEDOFIEL ..... |
![]() |
|
Niets is voor 100% onmogelijk natuurlijk.
Ik ben zelf een beetje anti-leeftijdsgebrabbel, dus zou dit dan goed moeten keuren, maar dat doe ik niet zomaar. Het is maar net hoe jullie met elkaar omgaan enzo. Dit is toch echt iets dat je zelf zult moeten bepalen. Als je echt twijfelt, NIET DOEN. Als je niet twijfelt, alleen bang bent voor 'de buitenwereld', dan kun je het altijd rustig aan proberen natuurlijk.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 21:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 21:05. |
![]() |
|
![]() |
Als je er echt allebei in gelooft moet je er gewoon voor gaan. Maar je zal ook moeten accepteren dat er altijd mensen in je omgeving zullen zijn die net zo onvolwassen zullen reageren zoals sommige mensen hier op het forum... Je moet je daar gewoon overzetten. Het zijn uiteindelijk niet zij die een relatie beginnen he. Het is jullie leven.
Niet iedereen kan verder kijken dan dat leeftijdsverschil. Het is gewoon niet meer zoals vroeger dat je volwassen bent op je 18de (of voor sommigen misschien zelfs nog 21 ![]() Ok, maar de vraag ging dan ook nog eens helemaal niet over seks. Ze willen gewoon een relatie met elkaar. Niet iedereen is zo dat ze het eerste afspraakje meteen in bed duiken met elkaar hoor.... Sommigen mensen nemen nog rustig de tijd om elkaar eerst te leren kenne. Ik zou zeggen....ga ervoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast heeft een jongen van 22 toch ook lusten...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Haha, ik lach me een breuk om al die stoere jongens die roepen heel conservatief en hard op te treden wanneer het hun dochter zou betreffen. Ik hoop bij God dat jullie alleen zoons voortbrengen of geen kinderen krijgen.
Ik vind dat je naar de hele situatie moet kijken. Ik vind het vreemd als ouders bezwaar hebben ivm seks, wat maakt het nou uit of je kind seks heeft of niet? Zolang zij zich er goed bij voelt en er niet ongelukkig van wordt, lijkt me dat er geen probleem is. Wanneer twee mensen verliefd zijn en het leuk hebben samen is er toch niets aan de hand? En voor al die strenge 'vaders' hier; je bent een betere vader wanneer je geeft om het geluk van je kind dan wanneer je enkel kijkt naar een leeftijd.
|
Verwijderd
|
Ik wens je veel plezier, maar je moet 2 dingen goed in je hoofd prenten
1) Als haar ouders het in hun hoofd halen om het er niet mee eens te zijn, en ze stappen naar de politie, kunnen ze je het leven heel zuur maken. 2) Onthoud dat ( het is meen ik al eens eerder gezegd) jullie zitten in totaal andere levensfasen, de kans dat het meisje nog veranderd, en zelfs in zeer korte termijn, is heel groot, en daarmee ook de kans dat jullie relatie geen lang leven beschoren is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk snap ik niet wat er nou voor een 22jarige aan is om met een 14-jarig meisje te nemen, maar goed, zoals ik als zei... het kan. Om nou meteen maar pedofiel te roepen is aardig kwetsend en bovendien niet waar. Pedofielen zijn verliefd op of willen seks met kinderen. Als je 14 bent, ben je niet echt een kind meer. Jong, ja, dat wel, maar niet echt een kind, lijkt mij. Dus denk eens een keer na voordat je wat roept. ![]() En verder sluit ik mij aan bij trumpetlover. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, een jongen van 22 heeft lusten, maar die kan hij - als hij het echt wil - best aan de kant zetten. Kon mijn vriend ook toen ik er nog niet klaar voor was. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik me afvraag wat een gezonde jongen van 22 in vredesnaam ziet in een meisje van 14. Hoe kan je nou ooit een gelijkwaardige relatie krijgen met zo'n leeftijdsverschil? Zij maakt zich druk om wat ze morgen aan moet naar school en hoe je het woord beaucoup ook al weer schrijft. Jij werkt of studeert. Dat kan toch nooit een goed gesprek opleveren? En ook al ziet ze er uit als 18, dat zegt nul komma nul. Meisjes zien er al vrij snel ouder uit, zeker op die leeftijd. Begrijp me niet verkeerd: ik keur niet per definitie af, ik zet er alleen wel grote vraagtekens bij. Dat meisje begrijp ik wel: die vind het harstikke interessant, een vriend van 22. Maar jou snap ik niet, een meisje van 14. Dat is nog bijna een kind, ze heeft waarschijnlijk nog barbies op haar kamer staan.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe vaak komt het nauw daadwerkelijk voor dat een 14 jarige weet wat ze echt wil, weet ze wel of ze echt verliefd is. En wie zegt dat je als een vader niet om het geluk van je kind geeft. Wie zegt dat er geluk voorkomt uit een relatie met iemand die in een geheel andere levensfase zit? Zij begint pas op het gebied van relaties, en hij is alweer bijna toe aan een vaste relatie alla huisje autotje vastbaanje. Dat zal allemaal zeker de nodige spanningen opleveren, en daarover nadenken is absoluut niet slecht. Trouwens krijgen wij hier straks weer iemand miepen die roept dat ze er nog niet aan toe was, bla bla ... etc. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat alleen jullie kunnen beoordelen. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat haar ouders er misschien niet zo heel blij mee zijn en dat je tegen dingen aanloopt die je met een leeftijdsgenote niet zo snel zou hebben. Denk er aan dat zij nog maar net begint met puberen he
![]() Mijn zusje was veetien toen ze met haar vriend van 17 kreeg en ik merk dat ze er wel een stuk volwassener door is geworden. Het kan dus wel, maar het kost veel energie (naja, dat kost iedere relatie...) Verder heb ik nog een extremer voorbeeld waarbij het ook werkte. Een meisje van net 16 met een jongen van 28. Ze zijn al meer dan 2 jaar samen. Het kan dus allemaal wel he ![]() |
![]() |
|
Dit onderwerp is ondertussen echt zo uitgekauwd
![]() Maar ja, dat iedereen meteen begind over het feit dat het strafbaar is enzo vind ik echt onzin. JA, het is strafbaar maar volgens mij gebeurd daar in de praktijk nooit wat mee. De uitzondering daar gelaten natuurlijk. In mijn omgeving komt het iig ook vaak zat voor die grote leeftijds verschillen. Ik zou alleen niet weten wat jij moet met iemand van 14. Bekijk je dagelijkse leven is. Zie jij jezelf wel met zo'n jong iemand normaal kunnen leven? Als je denkt aan de uitstapjes die je met je vrienden maakt, of die gezellige hang avonden.....past zij daar ook bij? Denk je echt dat ze in de gesprekken mee kan komen? Je moet het uiteindelijk helemaal zelf beslissen maar ik als ik jou was toch is alle consequenties langs gaan. Je zal sowieso een hoop rot opmerkingen te verwerken krijgen en haar ouders krijg je misschien wel tegen je. Zulk soort dingen. Ben jijzelf daar wel tegen bestand? Is ze dat echt allemaal waard?! Zo ja, dan zou ik zeggen "give it a go" ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En een meisje van 14 kan qua gedrag nooit net 18 zijn. Misschien is het de manier waarop ze praat of zo, maar verder..
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik begrijp niet helemaal wat jongens van 14 te maken hebben met de volwassenheid van meisjes van 14. Er wordt gesteld dat meisjes van 14 zich nooit als een meisje van 18 kunnen voordoen. Voorts vind ik het nogal flauw om te zeggen dat het kinderachtig is om een mening te geven, die niet met jouw beeld van de wereld overeenkomt. Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vind het goed dat je het niet 'maar normaal' vindt om als 22-jarige op een 14-jarige te vallen. Die zijn er ook nog.
Maar als ik eerlijk mijn mening mag geven vind ik dat het niet kan. Wat is er mis met een meid van je eigen leeftijd? En hoe kom je eigenlijk aan een meisje van 14? Kijk, ik begrijp dat liefde blind is, maar in dit geval kan je haar beter in bescherming nemen tegen dingen waar ze hoogstwaarschijnlijk nog helemaal niet aan toe is. Als je echt om haar geeft dan. En als het 'meant to be' is, dan vinden jullie elkaar later wel weer, als ze ook volwassen is. Dus, laten rusten zou ik zeggen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||