Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 15:51
Verwijderd
Aanrader of verschrikkelijk saai?

Ik ga zelf niet op vakantie in de zomervakantie, maar wel begin oktober naar Turkije. 't is een stuk goedkoper dan in het hoogseizoen, maar is het ook net zo leuk? Of is het verschrikkelijk rustig en saai ed? (Ik ga er van uit dat het waanzinnig wordt, aangezien ik met mijn 'dan-man' ga. )
Advertentie
Oud 03-02-2004, 15:55
Liss
Liss is offline
Ligt eraan wat je gaat doen. Als je juist van de gezelligheid enzo wilt genieten kan je soms beter in het hoogseizoen gaan.
Maar als je ergens heen wilt waar toch al zat te doen is, bijvoorbeeld naar Euro Disney ofzo kan je beter buiten het hoogseizoen gaan omdat het dan wat rustiger is en goedkoper.

Wij gaan zelf meestal in het hoogseizoen, aangezien ik en mijn zusje gewoon op school zitten, we zijn ook wel eens buiten het hoogseizoen weg geweest, op wintersport. Dan merk je wel gelijk dat het iets rustiger is en dat was toen wel fijn.
Oud 03-02-2004, 16:05
Wawl
Wawl is offline
Het zou mij wel ontzettend cool lijken, want ook alles is goedkoper dan.
Oud 03-02-2004, 16:08
da leentjuh
da leentjuh is offline
K ga ook in oktober naar turkije, kweenie of dat minder leuk is, verschilt denk ik per persoon.
Oud 03-02-2004, 16:40
Quiana
Quiana is offline
Of het minder leuk en ontzettend saai is ed, hangt van de
persoon en de omgeving zelf af lijkt me...

Misschien zullen er wel minder toeristische dingen ed
georganiseerd worden (misschien ook niet), maar dan
nog is er nog genoeg te doen lijkt me...
Oud 03-02-2004, 20:44
Veenbes
Veenbes is offline
Vorig jaar (wintersport) ben ik de week voor de krokusvakantie gaan skiën en ik kan zeggen dat het echt aan te raden is... veel minder drukte. Op school was het gelukkig ook geen probleem.
Het is natuurlijk niet echt buiten het hoogseizoen, maar valt ook niet binnen de topweken als kerst en krokus.
Oud 04-02-2004, 11:15
Verwijderd
Ligt er een beetje aan wat je wil denk ik
Als je echt gaat om dingen te bekijken enzo, lijkt het me wel handig buiten het hoogseizoen, omdat het dan wat minder druk is enzo.. Maar als je gaat voor hele nachten uitgaan, en zo'n zon-zee-strand vakantie, dan zal het wel wat saaier zijn dan in het hoogseizoen denk ik
Oud 04-02-2004, 13:07
frizzle
frizzle is offline
Ik ga ook naar Turkije in oktober (zal lekker druk worden). Het is dan niet te warm en je kan nog lekker een kleurtje opdoen voor de zomer .
Oud 04-02-2004, 13:40
Verwijderd
ik ben in mei naar Salou geweest.
Dat was erg tog, ik zat daar met konninginnendag en het was toen erg gezellig in de heinikenhoek.
Het is daar dan nog niet zo superdruk, het uitgaan ook nog niet, maar het weer is dan al super en alle winkels zijn al open.
aanrader dus.
Oud 04-02-2004, 13:46
Tiño
Tiño is offline
Het scheelt in de drukte, maar sommige voorzieningen zijn buiten het hoogseizoen gesloten en/of eerder dicht...
Oud 05-02-2004, 14:09
Cartosa
Cartosa is offline
Het zal rustiger zijn, goedkoper, mensen ook vaak aangenamer..aanrader dus.

Regels voor berichten